Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2036K Chorągwica- Raciborsko w km od 0+000 do km 0+220 w miejscowości Chorągwica, Powiat Wielicki”

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 29
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. +48123999888, fax. +48123999890
    REGON: 35637858200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2036K Chorągwica- Raciborsko w km od 0+000 do km 0+220 w miejscowości Chorągwica, Powiat Wielicki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2036K Chorągwica- Raciborsko w km od 0+000 do km 0+220 w miejscowości Chorągwica, Powiat Wielicki” zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych nr BGN.6743.1.502.2020W z dnia 09.07.2020 roku. Zadanie realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust 1a może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w gminie Wieliczka w miejscowości Chorągwica. W ramach przebudowy zaplanowano: • Wykonanie poszerzenia jezdni do 5,50m, odpowiednio zwiększonego na łukach poziomych • Budowę chodnika o szerokości 2,00m • Przebudowę prawostronnego pobocza z destruktu asfaltowego oraz wykonanie odcinka pobocza utwardzonego • Przebudowę zatoki autobusowej i peronów przystankowych. • Przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznego o nawierzchni z kostki betonowej i kruszywa • Przebudowę skrzyżowania z DP2022K • Budowę kanalizacji deszczowej pod projektowaną zatoką autobusową z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego przy DP 2022K • Profilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z umocnieniem oraz wykonaniem przebudowy przepustów pod zjazdami. • Przebudowę ogrodzeń • Budowę kanału technologicznego w pasie drogowym • Przebudowę sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. • Usunięcie kolidującej zieleni wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych. • Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej informującej użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SIWZ. Załącznik C obejmuje: 1) Projekt Zagospodarowania Terenu – zgłoszenie robót 2) Projekt wykonawczy - branża drogowa 3) Projekt wykonawczy – Sieć telekomunikacyjna i kanał technologiczny 4) Projekt wykonawczy – Stała Organizacja Ruchu 5) STWIORB 6) Przedmiar Robót 7) Inwentaryzacja zieleni kolidującej wraz z projektem nasadzeń zastępczych 8) Dokumentacja badań podłoża gruntowego, wraz z opinią geotechniczną. 9) Decyzja o pozwoleniach wodnoprawnych i operat wodnoprawny 10) Uzgodnienia, opinie, warunki branżowe, protokół narady koordynacyjnej 3.4 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacja projektową, dokumentacją postępowania, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym w umowie na roboty budowlane. 3.5 W trakcie realizacji zamówienia należy: zapewnić osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania, zabezpieczyć roboty w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonać dokumentację powykonawczą oraz wykonać i zamontować tablicę informacyjną informującą użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.6 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych 3.8 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.9 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 3.12 Rozliczanie wynagrodzenia dokonywane będzie na podstawie protokołów odbioru częściowego i protokołu odbioru końcowego. 3.13 Rozliczanie wynagrodzenia dokonywane będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego tj. cena jednostkowa przedstawiona w kosztorysie ofertowym Wykonawcy x ilość faktycznie wykonanych robót. 3.14 Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi fakturami częściowymi i fakturą końcową. 3.15 Zamawiający wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z opisem w pkt 22 SIWZ. 3.16 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.17 Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie robót dla potrzeb użytkowników końcowych, a w tym przede wszystkim wymagania w zakresie odnoszącym się dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.18 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. c) Kosztorys ofertowy –branża drogowa - załącznik nr A1.1 Do SIWZ d) Kosztorys ofertowy – branża telekomunikacyjna i kanał technologiczny – załącznik nr A1.2 e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. f) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 do SIWZ g) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach