Przetargi.pl
Sprzedaż sprzętu służącego do prowadzenia zajęć symulacyjnych na kierunku pielęgniarstwo, dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709, , fax. 18 26 10 708
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, , fax. 18 26 10 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż sprzętu służącego do prowadzenia zajęć symulacyjnych na kierunku pielęgniarstwo, dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż sprzętu służącego do prowadzenia zajęć symulacyjnych na kierunku pielęgniarstwo, dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17 Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0068/17-00. Zamówienie składa się z 5 części. Część 1: TRENAŻER STOMIJNY - 1 SZT. Część 2: SYMULATOR PORODOWY Z MECHANIZMEM AUTOMATYCZNYM - 1 SZT. Część 3: SYMULATOR AUSKULTACYJNY DO BADANIA FIZYKALNEGO - 1 SZT., ZESTAW PÓL ELEKTRONICZNYCH - 3 KPL. Część 4: POMPA ŻYWIENIOWA - 1 SZT., ZESTAW DO PODAŻY ŻYWIENIA - 1 SZT. Część 5: ANALIZATOR SKŁADU CIAŁA - 1 SZT. 2.Specyfikacja przedmiotu umowy (opisy sprzętu) zawarta jest w załączniku nr 1 do siwz - FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE. Załącznik ten jest także dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Załącznik nr 1 stanowi integralną część SIWZ. 3.Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.Przedmiotem zamówienia jest także opakowanie, załadunek, wniesienie urządzeń/sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ewentualny montaż/podłączenie wraz z ewentualnym uruchomieniem przedmiotu zamówienia. Dostarczany sprzęt, w momencie dostawy, winien być gotowy do użycia. 5.Wykonawca w razie potrzeby, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnego/ bezkosztowego zdalnego instruktażu/ szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, na wezwanie Zamawiającego, nieodpłatnych/ bezkosztowych przeglądów technicznych dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji. Ilość zadeklarowanych przeglądów technicznych Wykonawca określa w ofercie (parametr punktowany) 7.Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, bez wad i uszkodzeń, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. i pochodzić z bieżącej produkcji. 8.Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2019, poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) lub ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) – do każdej części zamówienia/każdego urządzenia (o ile sprzęt takie dokumenty posiada). Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 9.Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 10.Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, wskazana norma, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 11.Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy oraz w załączniku nr 1 do siwz - stanowiącymi integralną część SIWZ. 12.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany). Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 13.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ale nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 14.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i załączniku nr 1, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz - FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE. 15.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 16.Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy w formie korespondencyjnej. 17.Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur drogą elektroniczną. 18.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego. Całość dokumentacji, tj. siwz wraz z załącznikami udostępniona jest także na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html Termin wykonania zamówienia: Zamówienie (dostawa, ewentualny montaż/uruchomienie/podłączenie) należy wykonać w terminie najpóźniej do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach