Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2009K Targowisko Węgrzce Wielkie w km od 6+541,45 do km 7+495,70 w miejscowości Staniątki, Powiat Wielicki”

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 29
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. +48123999888, fax. +48123999890
    REGON: 35637858200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2009K Targowisko Węgrzce Wielkie w km od 6+541,45 do km 7+495,70 w miejscowości Staniątki, Powiat Wielicki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2009K Targowisko Węgrzce Wielkie w km od 6+541,45 do km 7+495,70 w miejscowości Staniątki, Powiat Wielicki” zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych nr BGN.6743.SN.116.2019 z dnia 29.07.2019 roku. Zadanie realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w gminie Niepołomice w miejscowości Staniątki. Objęty przebudową odcinek drogi DP 2009K ( droga klasy Z) o długości 954,25mb obejmuje kilometraż drogi od km 6+ 541,45 do 7+495,70. Odcinek znajduje się pomiędzy pierwszym budynkiem w strefie zabudowy a skrzyżowaniem z drogą gminną 0005K. 3.4 W ramach przebudowy zaplanowano: • Przebudowę jezdni polegającą na wykonaniu obustronnych poszerzeń jezdni do szerokości 6m. • Chodnik lewostronny o szerokości 2m z kostki brukowej betonowej. • Przebudowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego i z kruszywa. • Odtworzenie pobocza utwardzonego z kruszywem łamanym 0/31,5mm. • Przebudowa skrzyżowania z DG 560522K w km 6+884,74 z DP 2010K w km 6+881,29 oraz wlotu DP 2009K na skrzyżowaniu z DG 0005K km 7+504,00 • Budowę 1 peronu autobusowego • Dwa przejścia dla pieszych. • Doświetlenie przejść dla pieszych, dobudowa dwóch punktów świetlnych wraz z linia kablową. • Przebudowę sieci gazowej • Przebudowa słupa telekomunikacyjnego i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej. • Wycinka zieleni kolidującej. • Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej informującej użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku możliwości przebudowy sieci przez gestorów sieci, zakres robót branżowych zostanie ograniczony. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SIWZ. • Projekt Zagospodarowania Terenu • Projekt wykonawczy – branża drogowa • Projekt wykonawczy - branża instalacyjna – sieć gazowa • Projekt wykonawczy – branża elektryczna – oświetlenie uliczne • Projekt wykonawczy – branża teletechniczna – sieć telekomunikacyjna • Projekt Wykonawczy – Stała Organizacja Ruchu • Inwentaryzacja zieleni • STWIORB • Przedmiar Robót • Dokumentacja badań podłoża gruntowego, wraz z opinią geotechniczną. • Decyzja o pozwoleniach wodnoprawnych i operat wodnoprawny • Protokół narady Koordynacyjnej • Uzgodnienia, opinie, warunki branżowe, 3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacja projektową, dokumentacją postępowania, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym w umowie na roboty budowlane. 3.6 W trakcie realizacji zamówienia należy: zapewnić osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania, zabezpieczyć roboty w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonać dokumentację powykonawczą oraz wykonać i zamontować tablicę informacyjną informującą użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych 3.9 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.10 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.11 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 3.13 Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi fakturami częściowymi i fakturą końcową. 1) Pierwsza faktura częściowa/ rachunek częściowy może być wystawiona po osiągnięciu minimum 20% stanu zaawansowania robót. Kolejne odbiory częściowe nie częściej niż raz w miesiącu. 2) Faktura końcowa/rachunek końcowy wystawiona(y) zostanie po odbiorze końcowym przedmiotu umowy wykonanego bez istotnych wad. 3.14 Zamawiający wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z opisem w pkt 22 SIWZ. 3.15 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.16 Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie robót dla potrzeb użytkowników końcowych, a w tym przede wszystkim wymagania w zakresie odnoszącym się dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.17 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł. 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6 ppkt. 1 SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6. ppkt. 1-3 SIWZ, na wezwanie zgodnie z art.26 ust 2. 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. c) Kosztorys ofertowy –branża drogowa - załącznik nr A1.1 Do SIWZ d) Kosztorys ofertowy –branża elektryczna, oświetlenie uliczne - załącznik nr A1.2 Do SIWZ e) Kosztorys ofertowy –branża telekomunikacyjna - załącznik nr A1.3 Do SIWZ f) Kosztorys ofertowy –branża instalacyjna- sieć gazowa - załącznik nr A1.4 Do SIWZ g) Kosztorys ofertowy –zbiorcze zestawienie kosztów - załącznik nr A1.5 Do SIWZ h) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. i) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 do SIWZ j) Dowód wniesienia wadium Dodatkowe informacje SIWZ z załącznikami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach