Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora i dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych

Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
    ul. Gładkie 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora i dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z oprzyrządowaniem (aparat fabrycznie nowy lub używany nie starszy niż 2016r., po autoryzowanym przeglądzie serwisowym producenta analizatora) oraz sukcesywna dostawa odczynników, kompletu materiałów kontrolnych i kalibratorów oraz innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania badań immunochemicznych, na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy gwarancję techniczną aparatu (w tym bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wymianą części zgodnie z zaleceniami producenta analizatora) oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1a i 1b do niniejszej specyfikacji: - załącznik nr 1 a – kalkulacja cenowa do oferty - załącznik nr 1 b – wymagania ogólne dotyczące analizatora w tym warunki dzierżawy/dostaw/serwisu. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować dzierżawiony aparat w czasie nie dłuższym niż 21 dni od daty podpisania umowy. Do aparatu powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia. 3. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j.Dz. U. z 2020r, poz. 186 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 4. Przedmiot zamówienia określony jako sukcesywne dostawy ma być dostarczany w opakowaniu producenta. 5. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy. 6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów (min. 6 miesięcy, a dla odczynnika HBsAg i AntyHCV min. 5 miesięcy), liczony od dnia dostawy. Otwarcie opakowania roboczego nie powoduje skrócenia terminu jego ważności. 7. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 a) przewidywane ilości testów w okresie realizacji umowy służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu 24 miesięcy uzależniony będzie od zapotrzebowania Zamawiającego na dany rodzaj odczynników oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości testów określonych dla danych odczynników w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu będącego następstwem zmiany ilości badań dla poszczególnych odczynników nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. 8. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji cenowej do oferty wyliczonych dla ilości testów przewidzianych w okresie trwania umowy dla danego odczynnika (zał. nr 1a do siwz), jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z kalkulacją cenową do oferty, stanowiącą zał. nr 1 a do siwz. Dla potwierdzenia informacji podanych w ofercie do oceny kryterium jakość, określonych w pkt. 19) ppkt 2.2 3) i 4) siwz, należy odpowiednio załączyć dokument tj.: 1) metodykę testu dla badania D-dimer, opracowaną przez producenta testu; 2) metodykę testu dla badania Prokalcytonina, opracowaną przez producenta testu, zawierającą odnośnik do przeprowadzonych badań klinicznych. - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.7 lit a) lit. d) siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach