Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K Cichawa Kłaj w km od 5+138, 00 do km 5+592,58 w miejscowości Targowisko oraz w miejscowości Kłaj, Powiat Wielicki

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123999888 , fax. +48123999890
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 29
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. +48123999888, fax. +48123999890
    REGON: 35637858200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K Cichawa Kłaj w km od 5+138, 00 do km 5+592,58 w miejscowości Targowisko oraz w miejscowości Kłaj, Powiat Wielicki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K Cichawa Kłaj w km od 5+138, 00 do km 5+592,58 w miejscowości Targowisko oraz w miejscowości Kłaj, Powiat Wielicki” zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych nr BGN.6743.SK.59.2019 z dnia 12.08.2019 roku. Zadanie realizowane z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w gminie Kłaj w miejscowości Targowisko oraz Kłaj. Obejmuje odcinek drogi pomiędzy wiaduktem na Autostradzie a istniejącym chodnikiem w miejscowości Kłaj. W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2007 K klasy Z od km 5+ 138,00 do km 5+ 592,58 na długości 454,58 m zaplanowano: • Przebudowę jezdni polegającą na wykonaniu jej poszerzenia do 6,00 m wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej na lewym pasie jezdni na odcinku od km 5+ 358,19 do 5+ 468,22 • Budowę chodnika o szerokości 2,00m • Przebudowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z kruszywa oraz zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej betonowej. • Budowę kanalizacji deszczowej pod projektowanym chodnikiem w miejscu likwidowanego odcinka rowu przydrożnego, z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej poprzez projektowany wylot WY1 oraz istniejącej kanalizacji opadowej na końcowym odcinku przebudowy poprzez zastosowanie retencji kanałowej. • Rozbiórkę przepustów pod przebudowanymi zjazdami • Zabezpieczenie sieci wodociągowej rurami osłonowymi dwudzielnymi • Zabezpieczenie sieci elektrotechnicznej rurami osłonowymi dwudzielnymi • Zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami osłonowymi dwudzielnymi • Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej informującej użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SIWZ. Załącznik C obejmuje: 1) Projekt Zagospodarowania Terenu 2) Projekt wykonawczy – branża drogowa 3) Projekt Wykonawczy – Stała Organizacja Ruchu 4) STWIORB 5) Przedmiar Robót 6) Dokumentacja badań podłoża gruntowego, wraz z opinią geotechniczną. 7) Decyzja o pozwoleniach wodnoprawnych i operat wodnoprawny 8) Opinia konserwatorska 9) Protokół narady Koordynacyjnej 10) Uzgodnienia, opinie, warunki branżowe, 3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacja projektową, dokumentacją postępowania, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym w umowie na roboty budowlane. 3.6 W trakcie realizacji zamówienia należy: zapewnić osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnić kompleksową obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania, zabezpieczyć roboty w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonać dokumentację powykonawczą oraz wykonać i zamontować tablicę informacyjną informującą użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych 3.9 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.10 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.11 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 3.13 Rozliczanie wynagrodzenia dokonywane będzie na podstawie jednego protokołu odbioru częściowego i jednego odbioru końcowego. 3.14 Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi jedną fakturą częściową i fakturą końcową. 1) Faktura częściowa/ rachunek częściowy może być wystawiona po osiągnięciu minimum 40% stanu zawansowania robót nie więcej jednak niż 50 % wartości robót. 2) Faktura końcowa/rachunek końcowy wystawiona(y) zostanie po odbiorze końcowym przedmiotu umowy wykonanego bez istotnych wad. 3.15 Zamawiający wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z opisem w pkt 22 SIWZ. 3.16 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.17 Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie robót dla potrzeb użytkowników końcowych, a w tym przede wszystkim wymagania w zakresie odnoszącym się dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.18 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty składane na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 składa każdy z wykonawców. (Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymienione w pkt. 6.6 pkt. 1- 4 SIWZ oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. 6.2) 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6. ppkt. 1-3 SIWZ, na wezwanie zgodnie z art.26 ust 2. 6. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. c) Kosztorys ofertowy –branża drogowa - załącznik nr A1.1 Do SIWZ d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 do SIWZ f) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach