Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1836 B Łoje Awissa - Czachy” w km 6+223÷6+660; 6+710÷6+770; 6+802,6÷6+863

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19203 Grajewo, ul. Fabryczna 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
    ul. Fabryczna 4
    19203 Grajewo, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1836 B Łoje Awissa - Czachy” w km 6+223÷6+660; 6+710÷6+770; 6+802,6÷6+863
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1836 B Łoje Awissa - Czachy” w km 6+223÷6+660; 6+710÷6+770; 6+802,6÷6+863 polegającej nawy konaniu robot budowlanych polegających na: a) roboty przygotowawcze:  odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym,  karczowanie krzaków i podszycia. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku,  zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu)o grubości warstwy do 10cm z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład i jego utylizacją,  rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 5cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją,  rozebranie nawierzchni z brukowca, grubość brukowca 16-20cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją,  rozebranie barier ochronnych betonowych na słupkach w podłożu gruntowym wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją,  rozebranie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 35km,  zdjęcie tarcz znaków drogowych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 35km, b) roboty ziemne  wykopy wykonywane mechanicznie w gruntach kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na odległość 3km wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie,  wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kategorii I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 10km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu,  ułożenie warstwy wzmacniającej gruntu pod warstwy konstrukcyjne z geowłókniny separującej o gramaturze 300g/m2 pod i nad geokratą oraz pod przepustem,  ułożenie warstwy wzmacniającej gruntu pod warstwy konstrukcyjne z geosiatki o wytrzymałości powyżej 20kN/m,  ułożenie warstwy wzmacniającej gruntu pod warstwy konstrukcyjne z geokraty o grubości 30cm, c) odwodnienie korpusu drogowego  wykonywanie części przelotowej przepustu z rur polietylenowych spiralnie karbowanych Ø60cm, układanych na ławie żwirowej wraz z wykonaniem wykopu pod przepust i jego zasypaniem, d) podbudowa  koryto wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii II-IV, głębokość koryta 10cm, koryto pod jezdnię, zjazdy z płyt drogowych typu Jomb i chodnik,  koryto wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii II-IV, głębokość koryta 20cm koryto pod zjazd asfaltowy i zjazdy z kostki,  profilowanie i zagęszczenie mechanicznie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. II-IV,  wykonanie warstwy odcinającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy 10cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości 30cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, warstwa dolna o grubości 15cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, warstwa dolna o grubości 20cm,  wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm 2,5 MPa, warstwa dolna o grubości 10cm – podbudowa na chodnikach,  wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, o wytrzymałości Rm 2,5 MPa, warstwa dolna o grubości 15cm, na jezdni, na zjeździe asfaltowym, na zjazdach z kostki,  wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna o grubości 10 cm, na odcinku w km 6+223÷6+660 podbudowa na poboczach i zjazdach z płyt typu Jomb,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna o grubości 15cm, na jezdni, zjeździe asfaltowym i zjazdach z kostki,  wykonanie podbudowy z chudego betonu (6-9 MPa), warstwa górna o grubości 18cm na jezdni i zjazdach, e) nawierzchnia  wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 4cm na odcinku w km 6+223÷6+660,  wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 5cm,  wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 4cm na odcinku w km 6+223÷6+660,  wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 6cm, f) roboty wykończeniowe  umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem o grubości 16÷20cm z kamienia polnego, ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej, umocnienie wylotów przepustu Ø60cm pod drogą,  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z ręcznym formowaniem nasypu i zagęszczeniem walcem,  wykonanie nawierzchni poboczy z płyt drogowych typu Jomb o grubości 12cm na podsypce piaskowej o grubości 10cm z wypełnieniem spoin piaskiem (pobocze i zjazd z płyt), g) oznakowanie dróg  ustawienie słupów z rur stalowych Ø60mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami,  przymocowanie do gotowych słupków znaków drogowych, folia odblaskowa I generacji,  przymocowanie do gotowych słupków znaków drogowych, folia odblaskowa II generacji,  ustawienie barier energochłonnych stalowych jednostronnych bezprzekładkowych, ustawienie barier energochłonnych typu N2, WP na dojazdach do mostu, h) elementy ulic  ustawienie krawężników betonowych 15x22cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-10, na obramowanie zjazdów od strony posesji,  ustawienie krawężników betonowych 15x30cm (ew. 15x22cm) wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10,  wykonanie chodników z kotki brukowej betonowej o grubości 8cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem,  wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem,  ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm na ławie z betonu B-10 z oporem, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy oraz załączniki od nr 8 - 11, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymagane jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.). 1. Zamawiający ustala następujące czynności do których wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę:  wykonanie prac fizycznych i obsługi sprzętu oraz maszyn,  wykonanie robót rozbiórkowych,  wykonanie robót ziemnych,  wykonanie elementów odwodnienia korpusu drogowego,  wykonywanie koryta,  wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, łamanego, z gruntu stabilizowanego cementem i chudego betonu,  ustawienie krawężników oraz ułożenie chodników i wjazdów,  wykonywanie warstw bitumicznych w-wy wiążącej i ścieralnej,  wykonane oznakowania pionowego. 2.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.5. W tym zakresie Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników imienia i nazwiska). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Pierwsze „Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników” wraz z dowodami, o których mowa w pkt 3. w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazane w pkt. 1 potwierdzających zgłoszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę pracownika do ubezpieczeń społecznych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt.1. 6. Za każdorazowe nieprzedłożenie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa w pkt. 3. i 4., dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto - za każdy dzień zwłoki. 7. Jeśli w wyniku wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający wykryje naruszenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.1. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, za każdą ujawnioną osobę zatrudnioną na innych zasadach niż umowa o pracę, biorącą udział w realizacji zamówienia przy wykonywaniu prac, o których mowa w pkt.1. Wykonawca powierzając Podwykonawcy czynności, o których mowa w pkt 1 zobowiązuje do realizacji obowiązku zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.). 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b) pieniądzu, c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr poz. 1804, z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP. S.A. 54 1020 1332 0000 1002 0037 7135. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu ZDP.272.4.2018 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1836 B Łoje Awissa - Czachy” [nazwa i adres wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie]”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 4.Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4 (codziennie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00) lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunkowym bankowym następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek. 7.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy. 9.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z specyfikacjami istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10.Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 11.Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim, Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu dotyczących podwykonawcy., któremu zamierza powierzyć część zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, tj. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: a) kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b)firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, okresu gwarancji i rękojmi, przekażą zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach