Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1754 O Prószków - Chmielowice na odcinku : Nowa Kuźnia - Prószków - II etap

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1754 O Prószków - Chmielowice na odcinku : Nowa Kuźnia - Prószków - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia (tytuł): Przebudowa drogi powiatowej nr 1754 O Prószków - Chmielowice na odcinku : Nowa Kuźnia - Prószków - II etap 2. Przebudowa drogi powiatowej obejmuje wykonanie ciągu pieszo-rowerowego wraz z odwodnieniem wzdłuż drogi powiatowej nr 1756 O w m. Prószków-Obora i Nowa Kuźnia oraz wszelkie roboty których zakres i wymagania określono szczegółowo w Dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych ( SST) , a które stanowiąc załączniki do SIWZ Dopuszcza się podzlecenie robót podwykonawcom . 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Okres rękojmi : 12 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty - 15.600,00 - zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udziału, Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu 2. Warunki udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.1. Wiedza i Doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał ( zakończył )w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) 3 zadania w zakresie branży drogowej i/lub kanalizacyjnej o łącznej wartości trzech zadań min. 2.250.000,00 zł z podziałem : - 1.200.000,00 - dla robót drogowych - 1.050.000,00 - dla robót kanalizacyjnych 2.2 Potencjał techniczny - sprzęt do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji wymagane w SIWZ jednostki sprzętu. Wykonawca może polegać na sprzęcie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tego sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . Tak więc Wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), tym co najmniej - koparka samojezdna - 1 szt. - płyta do zagęszczania - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - samochód samowyładowczy - 1 szt. 2.3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - kierownik robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - kierownik robót wodno-kanalizacyjnych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3- letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 2.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku . - Wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) muszą mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji zadania - Wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 750.000,00 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 750.000,0 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie potwierdzenia warunku niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć : 1.1 a) Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 Ustawy Pzp na Formularzu 3.1.a lub 1.1. b) Oświadczenie Wykonawcy/ów ( osoby fizyczne legitymujące się np. wpisem do ewidencji działalności gospodarczej ) o braku podstaw do wykluczenia podstawie art.24 ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2 Formularz 3.1 b 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ( oświadczenie to zawarte będzie w Formularzu 3.1 b ) 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w pkt VIII.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,zgodne z treścią Formularza nr 3.2 2.2Wykaz wykonanych ( zakończonych ) robót w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt VIII.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty stwierdzające , że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 2.3. Wykaz sprzętu w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 2.3.1.Jeżeli Wykonawca wskaże jednostki sprzętu do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych jednostek sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia . 2.4. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnie z treścią załącznika nr 6 2..4.1.Jeżeli Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . 2.4.2. Oświadczenie , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tzn. posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - na załączniku 6a 2.5 Dane finansowe (załącznik nr 7 ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1.a lub 1.1.b winno być złożone przez każdego Wykonawcę b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. . albo odpowiadające im określone w pkt .3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) oświadczenie wymienione w pkt 2.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do ich reprezentowania, d) dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.5 składa w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt VIII.2 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach