Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Sądu Okręgowego w Opolu

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Sądu Okręgowego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Sądu Okręgowego w Opolu w okresie trwania umowy wymienionych w Załączniku nr 1 do oferty materiałów biurowych i papierniczych. Zaoferowane materiały biurowe i papiernicze muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań w Załączniku nr 1 do oferty konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone. Ceny jednostkowe określone w PLN, wymienione w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty będą niezmienne przez cały okres ważności niniejszej umowy. Rozliczanie będzie realizowane zgodnie z zapotrzebowaniami składanymi przez Zamawiającego na podstawie jednostkowych cen netto powiększonych o stawkę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, podanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały biurowe i papiernicze powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego. Wskazane w Załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający wymaga, aby materiały biurowe i papiernicze dostarczane były sukcesywnie, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Materiały biurowe i papiernicze zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówień możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia - nie spełnia (za każdy warunek przyzna jeden lub zero punktów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP; Odpis musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z Partnerów / Wspólników; W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum / Spółka Cywilna), odpisy, zaświadczenia, informacje o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ składa każdy z Partnerów / Wspólników; Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą przewidzianą w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie oświadczenie muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 3 do SIWZ (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie oświadczenie muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, nie później niż w terminie składania ofert, przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach