Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 05650 Chynów, ul. Główna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 661 57 00, 661 57 42 , fax. 48 661 57 33
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Główna 67
05650 Chynów, woj. mazowieckie
tel. 48 661 57 00, 661 57 42, fax. 48 661 57 33
REGON: 53894600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1652W Chynów - Sułkowice– Grobice, na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 50 w kierunku stacji PKP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: ścinka poboczy, frezowanie korekcyjne, oczyszczenie i skropienie bitumem istniejącej nawierzchni, zbrojenie z kompozytu, wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej w ilości 100 kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z mieszanki mineralno – asfaltowej. Wykonanie poboczy z destruktu - materiał uzyskany z frezowania nawierzchni bitumicznych. Orientacyjna długość odcinka drogi – ok. 550,00 mb W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej, dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach poszczególnych zadań podane jest przedmiarach robót stanowiących zał. do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) przy realizacji zamówienia były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. Brak ww. dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3a Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 190317W na odcinku Józefów -Władysławów
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. Żdżary gm. Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki województwo mazowieckie – nr postępowania 101/24
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. Żdżary gm. Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki województwo mazowieckie – nr postępowania 038/24
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pniewy.
Dodano: 2024-04-12 - „Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ulatowo - Pogorzel”
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pomiechowo i Stanisławowo gm. Pomiechówek – ul. Przejazdowej
Dodano: 2024-03-22 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Troski i Skwary, odcinek o długości 410 m
Dodano: 2024-03-21