Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących Canon na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00517 Warszawa, ul. Marszałkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 55 39 998 , fax. 22 620 34 44
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
    ul. Marszałkowska 82
    00517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 55 39 998, fax. 22 620 34 44
    REGON: 14035658200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykul/894/1159/sad-rejonowy-dla-m-st-warszawy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzeń kopiujących Canon na potrzeby Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowy obejmuje 1. (A) naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń objętych umową, wynikłych w czasie eksploatacji, również z wymianą części, materiałów i podzespołów ( wymiana nie obejmuje toneru, cartridga i papieru kserograficznego). 2. (B) doraźną konserwację urządzeń , a) regulację smarowanie układów mechanicznych; b) oczyszczenie czujników transportu papieru; c) testowanie stanu poszczególnych elementów urządzenia: - testowaniu mechanizmu transportu papieru; - testowaniu stanu poszczególnych elementów urządzenia; - testowaniu połączeń logicznych urządzenia d) ocenę stanu technicznego urządzeń 3. (C) Pełen przegląd serwisowy z wymiana części materiałów i podzespołów poprzedzony oceną stanu technicznego, przedstawieniu rachunków kosztów części zamiennych, przeglądu i akceptacji Zamawiającego. 4. Wymienione wyżej czynności składające się na naprawę i konserwację urządzeń biurowych, uzależnione są od dokonywanych sukcesywnie (w miarę potrzeb) zleceń Zamawiającego. 5. Cennik części zamiennych stanowi załącznik nr 1 do oferty. W przypadku gdy część niezbędna do wymiany nie jest ujęta w cenniku, wykonawca przedstawia dokument potwierdzający koszt zakupu tych części. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Opis oferowanych części zamiennych (równoważnych), w celu potwierdzenia, że oferowane części zamienne (równoważne), inne niż opisane znakiem towarowym lub nazwą producenta, części zamienne określone w cenniku części zamiennych oraz w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadają wymaganiom, określonym przez Zamawiającego. Za cześć zamienną równoważną Zamawiający uznaje:  części zamienne fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieposiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, spełniających wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia,  części zamienne, których parametry techniczne i jakościowe są takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych ,  części zamienne, które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu,  części zamienne posiadające gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. W oprogramowaniu monitorująco–zarządzającym i/lub na urządzeniu, do którego zainstalowany zostanie dana część zamienna nie może pojawić się żaden inny komunikat, niż taki, który pojawi się w przypadku zainstalowania sprawnej oryginalnej części zamiennej. Wszystkie części zamienne równoważne muszą być określone w Opisie oferowanych części zamiennych (równoważnych), sporządzonym, poprzez podanie nazwy nadanej przez producenta i symbolu (kolumna 3 i 4 cennika cenniku części zamiennych). 7. Wykonawca bierze odpowiedzialność za wszystkie uszkodzenia sprzętu powstałe podczas wykonania usługi naprawy i konserwacji na skutek użycia części zamiennych „równoważnych”. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w punkcie 7 Wykonawca dokona naprawy urządzenia na własny koszt lub przekaże Zamawiającemu urządzenie o parametrach nie gorszych od urządzenia uszkodzonego. 9. Czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 4 godziny od momentu telefonicznego zgłoszenia., pod warunkiem powiadomienia do godz. 12ºº. Jeżeli powiadomienie o awarii nastąpi po godz.12ºº Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii następnego dnia do godz. 12ºº. 10. Czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny od momentu przystąpienia do jej wykonywania. 11. Bezpłatny dojazd i transport w ramach świadczenia obsługi serwisowej. 12. Wykonawca w ramach wykonywania zamówienia zapewnia oryginalne części, materiały i podzespoły do użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń biurowych. 13. Okres gwarancji na wykonane usługi ma być nie krótszy niż 6 miesięcy, od daty wykonania usługi, na wykonane w ramach obsługi serwisowej (konserwacje, przeglądy i naprawy). W przypadku dostarczenia koniecznych do wykonania naprawy części zamiennych (akcesoria, podzespoły) wykonawca udzieli 6 miesięcy gwarancji lub, gdy gwarancja udzielona przez producenta na dany przedmiot jest dłuższa, udzieli gwarancji producenta. 14. Przy wykonywanych pełnych przeglądach w serwisie, Wykonawca dostarcza bezpłatnie urządzenie zastępcze nie gorsze od serwisowanego oraz udziela 12-mcy gwarancji na wykonaną usługę serwisową lub na określoną ilość kopii jak dla takiego samego nowego urządzenia będącego na gwarancji – pełen przegląd serwisowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia Wykonawcy oryginalnych części zamiennych w wyniku realizacji przez Wykonawcę zlecenia, jeżeli kalkulacja kosztów części zamiennych w ramach obsługi serwisowej przedstawiona przez Wykonawcę nie uzyska akceptacji Zamawiającego. 16. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania autoryzowanego serwisu urządzeń biurowych Canon wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz dołączyć do umowy dokument wydany przez producenta (lub autoryzowanego dystrybutora/partnera w Polsce) potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ww. uprawnień. 17. Wykonawca do realizacji usług wynikających z przedmiotu zamówienia skieruje osoby posiadające kwalifikacje zawodowe do wykonania prac serwisowych w urządzeniach biurowych Canon oraz dołączy do umowy uzupełniony wykaz osób stanowiący załącznik 3 do umowy oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób (techników) do wykonywania prac serwisowych w urządzeniach biurowych Canon. Dokumentem potwierdzającym może być certyfikat lub potwierdzenie odbycia szkolenia, oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela Canon w Polsce lub jego autoryzowanego dystrybutora/partnera o posiadaniu uprawnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach