Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 7+206 - 7+355 w miejscowości Nowe Rybie”

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 7+206 - 7+355 w miejscowości Nowe Rybie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 7+206 - 7+355 w miejscowości Nowe Rybie obejmująca swym zakresem w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) wykonanie podbudowy pod zatokę i chodnik, 3) wykonanie koszy siatkowo-kamiennych, 4) ułożenie krawężników, obrzeży i ścieku przykrawężnikowego, 5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (zatoka i chodnik), 6) montaż barier stalowych ochronnych (U-12a), 7) humusowanie i obsianie trawą, 8) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, opisie wiaty przystankowej oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót, 2) wykonania zabezpieczenia i oznakowania robót, zgodnie z projektami czasowej organizacji ruchu, 3) opracowania projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu w rejonie obejmującym przedmiot zamówienia - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzgodnionego z odpowiednimi służbami oraz przedłożenie go Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót, 4) prowadzenia kompleksowej obsługi geodezyjnej, 5) wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:500. 4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2. SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 5 Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach