Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Józefa Marka 9
34600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
REGON: 49189888000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 7+206 - 7+355 w miejscowości Nowe Rybie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1619K Tarnawa - Stare Rybie - Rupniów w km 7+206 - 7+355 w miejscowości Nowe Rybie obejmująca swym zakresem w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) wykonanie podbudowy pod zatokę i chodnik, 3) wykonanie koszy siatkowo-kamiennych, 4) ułożenie krawężników, obrzeży i ścieku przykrawężnikowego, 5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (zatoka i chodnik), 6) montaż barier stalowych ochronnych (U-12a), 7) humusowanie i obsianie trawą, 8) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, opisie wiaty przystankowej oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót, 2) wykonania zabezpieczenia i oznakowania robót, zgodnie z projektami czasowej organizacji ruchu, 3) opracowania projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu w rejonie obejmującym przedmiot zamówienia - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzgodnionego z odpowiednimi służbami oraz przedłożenie go Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót, 4) prowadzenia kompleksowej obsługi geodezyjnej, 5) wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:500. 4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2. SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 5 Formularza oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap III
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap I
Dodano: 2024-06-23 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap II
Dodano: 2024-06-23 - Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja dróg rolniczych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów – Szczawnik – Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 – 2+023
Dodano: 2024-06-06 - "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-05-29 - „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Gołcza w 2024 r.”
Dodano: 2024-05-26 - Budowa, remont, modernizacja ulic chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-05-02