Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1615 W Kozietuły - Goszczyn

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1615 W Kozietuły - Goszczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1615 W Kozietuły - Gosczyn. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - odcinek 6518,00 mb. 2. Ścinanie drzew - 51 szt., karczowanie pni; karczowanie zagajników na pow.0,8 ha; oczyszczenie terenu . 3. Ułożenie kostki brukowej na powierzchni 10,85 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: roboty ziemne, podbudowa, ustawienie obrzeży i krawężników . 4. Roboty remontowe nawierzchni: - likwidacja odcinka przełomowego na długości 380,0 m o szer. 5,60 m - likwidacja odcinka przełomowego na długości 350,0 m o szer. 2,60 m 5. Skropienie nawierzchni asfaltem na powierzchni 28173,60 m2 6. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na powierzchni 28173,60 m2 7. Skropienie nawierzchni asfaltem na powierzchni 28283,05 m2 8. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na powierzchni 28031,05 m2 7. Wykonanie zjazdów - roboty ziemne - wykonanie ławy fundamentowej - ułożenie przepustów rurowych - 140 szt. z rur PEHD o średnicy 40 cm na dł. 840,00 mb - wbudowanie na zjazdach ścianek czołowych prefabrykowanych w ilości 280 szt. - wykonanie nawierzchni z kruszywa na zjazdach 8. Roboty ziemne: - renowacja rowów w ilości 4064,00 m3 - plantowanie skarp i korony nasypów w ilości 27900,00 m2 9. Uzupełnienie poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego na powierzchni 5680,00 m2 -nawierzchnia bitumiczna na poboczu na zjazdach na szer. 1,00 m na pow. 840,00 m2 10.Wykonanie oznakowania pionowego: - ustawienie barier ochronnych SP-04 w na długości 40,00 mb - ustawienie znaków drogowych: ostrzegawcze, zakazu, nakazu informacyjne w ilości 49 szt.; - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - tablice do oznaczenia skrajni poziomej drogi U-9 - 4 szt. -ustawienie ogrodzenia segmentowego U-12 a na długości 12,00 m 11.Wykonanie oznakowania poziomego : przejścia dla pieszych szt. 5 12. Opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej odcinek 6.518,00 mb. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest III Części SIWZ - w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia projektu czasowej organizacji ruchu; harmonogramu realizacji inwestycji, -innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 )Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:- pieniężnej;- poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Biała Rawska Oddział w Grójcu 67 9291 0001 0082 1504 2000 0070 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Starostwo Powiatowe w Grójcu b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 4. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach