Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 14873D W MIEJSCOWOŚCI BOGUSZYCE – ETAP 5

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp-olesnica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 14873D W MIEJSCOWOŚCI BOGUSZYCE – ETAP 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1473D w miejscowości Boguszyce – etap 5. 1.2. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1473D z zachowaniem istniejącego przebiegu drogi oraz korektą przekroju poprzecznego. Ujednolicenie całego odcinka drogi do dwóch pasów ruchu po 3,0 m w ramach poszerzenia istniejącej drogi o zmiennej szerokości. Należy wykonać frezowanie i zgranulowanie istniejącej warstwy nawierzchni o grubości 5 cm. Wyrównanie warstwy sfrezowanej i doziarnienie jej warstwą z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości średnio 5 cm. W ramach prac należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego na poszerzeniach wraz ze wzmocnieniem podbudowy gruntem stabilizowanym cementem. Odtworzenie nawierzchni drogi zostanie wykonane z mieszanki mineralno asfaltowej o spadku poprzecznym od 2% - 3 %. Nawierzchnia bitumiczna zostanie ułożona w dwóch warstwach. Warstwa ścieralna gr. 4 cm z masy mineralno asfaltowej AC11S 50/70 oraz warstwy wiążącej gr. 8 cm z masy mineralno asfaltowej AC16W 50/70. Nawierzchnia na zjazdach musi zostać wykonana zgodnie z PZT. Wykonać ścinkę poboczy na szerokości 1,0 m i ich wzmocnienie kruszywem o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 o grubości 15 cm ze spadkiem poprzecznym 8%. Konserwacja i odmulenie rowów przydrożnych z namułu oraz oczyszczenie z ewentualnych zakrzaczeń. Remont istniejących przepustów zgodnie z dokumentacją projektową . 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1473D o długości około 600 mb w km 0+735 do 1+328. 1.4. Zadanie realizowane będzie na działkach oznaczonych ewidencyjnie: - 239/1 obręb Boguszyce, gm. Oleśnica. 1.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1. wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, 2. rozebranie znaków wraz z słupkami, 3. wykonanie ścinki poboczy o szerokości 1,00 m i ich wzmocnienie kruszywem o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 i grubości 15 cm ze spadkiem poprzecznym 8%. Nadmiar humusu do wywiezienia i utylizacji, 4. remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami polegający na odtworzeniu ich stanu pierwotnego tj. oczyszczeniu z namułu, wymianie na przepusty o dotychczasowych parametrach technicznych, remoncie ścianek czołowych, (bez zmiany ich parametrów technicznych), zgodnie z dokumentacją techniczną, 5. wykonanie koniecznych poszerzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, 6. rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni bitumicznej drogi – frezowanie, granulacja i doziarnienie, o parametrach zgodnych z dokumentacją techniczną, 7. skropienie podbudowy emulsją, 8. układanie nawierzchni warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grubości 8 cm, 9. czyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltowej, 10. układanie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grubości 4 cm, 11. oczyszczanie rowów wraz z profilacją, humusowaniem i obsianiem skarp trawą, 12. montaż znaków wraz z słupkami,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 13.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Sekretariat – I piętro, pokój nr 3 – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 13.5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 13.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Nr rachunku: 81 9584 0008 2001 0011 4723 0005 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Przebudowa drogi powiatowej nr 1473 w miejscowości Boguszyce – etap 5”. tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 13.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty”. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.). 7) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach