Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka – Tarda – Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka – Tarda – Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka – Tarda – Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka – Bożęcin 2Zakres przebudowy obejmować będzie: a)wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi, b)poszerzenie jezdni w miejscach koniecznych, c)rozbiórkę istniejącej nawierzchni w miejscach występowania załamań krawędzi lub przełomówi wykonanie nowej konstrukcji, d)korektę łuków poziomych i pionowych, e)przebudowę skrzyżowań, f)przebudowę istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych, g)odtworzenie istniejących rowów, h)wykonanie poboczy z kruszywa, i)miejscowe wykonanie chodników, j)aktualizacja stałej organizacji ruchu, k)roboty wykończeniowe. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanymi z: układaniem nawierzchni z masy bitumicznej. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 3. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy przekazaniu terenu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 3. 6.Wykonawca przed przystąpieniem do robót dostarczy i ustawi 2 tablice pamiątkowe, o wymiarach 3 x 2m o treści zgodnej z wymaganiami „Księgi wizualizacji znaku PROW 2014-2020” (http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy?%2FWsparcie-rolnictwa-i-rybolowstwa%2FPROW-2014-2020%2FDzialania-informacyjne-PROW-2014-2020%2FKsiega-wizualizacji-i-logotypy). 7.Drewno pozyskane z wycinki dostarczy do: Domu dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie, Szymonowo 14. 8.Wykonawca zapewni aby wszystkie roboty ziemne odbywały się pod stałym nadzorem archeologicznym. Ponadto informujemy, jeżeli podczas prac ziemnych zostaną odkryte jakiekolwiek obiekty, szczątki lub inne materiały archeologiczne, należy o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie lub Burmistrza Miasta Morąg. 9.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.1.2017.BŻ- Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka – Tarda – Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach