Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.”

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres remontu cząstkowego: a) masą mineralno – bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. b) mieszanką mineralno – asfaltową na zimno - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. c)żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, bez wycinki łat o regularnym kształcie, a tylko usunięcie miejsc skruszonych i b. falistych, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie kruszywa (przy większych wybojach skropienie i rozścielenie ich warstwami) z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw, pielęgnacja łat. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: - Wbudowanie masy min. asf. z otaczarki bez wycięcia uszkodzonych miejsc – 30 ton - Wbudowanie 1 tony masy min. asf. z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl do 5 km – 35 ton - Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno bez wycięcia uszkodzonych miejsc – 15 ton - Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 10 ton - Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm – 1000 m2 - Wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm - 2850 m2 - Dodatek za zwiększenie grubości nakładki o 1 cm ponad 4 cm – 900m2 - Remont żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową gr. do 1,5 cm - 900 m2 - Dodatek za zwiększenie głębokości wyboju o 0,5 cm ponad 1,5 cm – 400 m2 - Regulacja studni kanalizacyjnych Ø1200mm z wymianą pokrywy, włazu i założeniem pierścienia odciążającego - 4 szt - Regulacja studni kanalizacyjnych - 6 szt - Regulacja wpustów ulicznych - 10 szt - Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych – 9 szt Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby wykonawca (oferent) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawce lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem masy asfaltowej z otaczarki. b) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno. c) Wykonywanie robót przy frezowaniu nawierzchni bitumicznej. d) Wykonywanie nakładek z masy mineralno- asfaltowej. e) Wykonywanie robót przy remontach żwirami i emulsją asfaltową. f) Wykonywanie robót przy regulacji studni kanalizacyjnych. g) Wykonywanie robót przy regulacji wpustów ulicznych. h) Wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych. i) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonawce lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umów powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wykonawce lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach