Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie”

GMINA GIŻYCKO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GIŻYCKO
    ul. Mickiewicza 33
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 790671225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie na odcinku od km 0+000,00 do km 0+334 o długości 334 m. 1. Zakres Zadania nr 1 obejmuje wykonanie: jezdni jednojezdniowej dwukierunkowej kategorii ruchu KR2 o zmiennej szerokości od 5,00 m do 6,00 m, w nawierzchni z betonu asfaltowego, jedno-stronnego chodnika szerokości 2,00 m oraz opaski o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, przebudowę nawierzchni gruntowej zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej, przebudowa istnie-jącej kanalizacji deszczowej. /zadanie 1 z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”/.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z: a) postanowieniami SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,b) dokumentacją techniczną, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,e) projektowanymi postanowieniami umowy,f) przedmiarami robót,Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskać jego zatwierdzenie przez właściwy organ. Roboty winny być oznakowane zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu i ewentualne utrudnienia związane z wykonywanymi robotami w obrębie placu budowy. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. w przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany (techniczny) oraz obowiązujące normy, przepisy i warunki techniczne. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.Uwaga!Wykonawca realizujący zadanie 1 zobowiązany jest wykonać tablicę informacyjną zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ.Zadanie nr 2 - usługa w zakresie sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiegoa) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie”.b) Nadzorem inwestorskim winny być objęte wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej obejmuje zakres przedstawiony powyżej i w dokumentacji technicznej.c) Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załączniku nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • dotyczy zadania 1a) posiadają doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), żew okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 i złożyć - wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.Uwaga! Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zawierać opis obiektywnych (rzeczywistych, realnych) okoliczności uniemożliwiających uzyskanie referencji od podmiotu na rzecz, którego wykonano roboty budowlane.b) posiadają niezbędny potencjał kadrowy, w tym Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum 1 osobą na stanowisku: kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnymz przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej; osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowegoi złożą wykaz osób skierowanych do realizacji zadania 1 zgodnie z załącznikiem 4 do SWZ.• dotyczy zadania 2posiadają niezbędny potencjał kadrowy, w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wy-konawca dysponował minimum jedną osobą na stanowisku:Inspektora nadzoru – minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej; osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; pełniący funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 1 zada-nia polegającego na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni z be-tonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, w okresie ostatnich 3 lat (dla spełnienia postawionego warunku) i złożą wykaz osób skierowanych do realizacji za-dania 2 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach