Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1108W Olszowa - Ulów - Klwów od km 7+328 do km 10+729,59

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752553 , fax. 48 6753672
  • Data zamieszczenia: 2011-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752553, fax. 48 6753672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1108W Olszowa - Ulów - Klwów od km 7+328 do km 10+729,59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1108W Olszowa - Ulów - Klwów od km 7+328 do km 10+729,59 kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45111200-0 Roboty ziemne, 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45232452-5 Roboty odwadniające, 45316213-1 Oznakowanie pionowe, 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 34996000-5 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi, wraz z robotami towarzyszącymi następujących robót: 1. Wykonanie poszerzenia jezdni - 2904,00 m2, 2. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni - 24100,00 m2, 3. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm po zagęszczeniu - asfalt modyfikowany SBS - 24100,00 m2, 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/8 - asfalt modyfikowany SBS gr. 4 cm po zagęszczeniu - 21909,54 m2, 5. Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - 2857,44 m2, 6. Wykonanie zatoki autobusowej z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 3 cm - 109,00 m2, 7. Wykonanie zjazdów gospodarczych z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - 2110,92 m2, 8. Wykonanie przepustów z rur PCV o śr. zewn. 400 mm pod zjazdy indywidualne - 392,00 m, 9. Wykonanie ścianek czołowych dla rur o średnicy 40 cm - 128 szt, 10. Wykonanie zjazdów na drogi lokalne - 995,00 m2, 11. Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmującej między innymi: a) Wykopy liniowe wąsko-przestrzenne na gł. 2,10 m i szer. 1,20m pod kolektor 315 mm - wykop wykonywany mechanicznie - 2245,32 m3, b) Wykopy liniowe wąsko-przestrzenne na gł. 2,10 m i szer. 1,20m pod kolektor 315 mm - wykop wykonywany ręcznie - 244,44 m3, c) Umocnienie ścian wykopów liniowych separatora i osadnika - 7358,24 m2, d) Wykonanie zasypki po montażu kolektora deszczowego i przyłączy - zasypka piaskowa - 12762,00 m3, e) Demontaż jezdni pod budowę sieci kanalizacyjnej - 2265,60 m2, f) Odbudowa konstrukcji jezdni po robotach kanalizacyjnych - 2265,60 m2, g) Kanały z rur PCV o śr zewn. 500 mm - 117,00 m, h) Budowa kanału deszczowego z rur PCV o śr. 400 mm - 396,00 m, i) Budowa kanału deszczowego z rur PCV o śr. 315 mm - 987,00 m, j) Budowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm - 212,00 m, j) Budowa studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1200 mm - 44 szt, k) Budowa wpustów ulicznych typ ciężki (forma z zawiasami 30x50cm) - 60 szt, l) Montaż oczyszczalni ścieków deszczowych wraz z osadnikiem szlamowym - 3 szt, 12. Budowę przepustów pod drogą obejmującej m innymi: a) Wykopy punktowe pod fundament przepustu - 183,48 m2, b) Fundament z betonu B-10, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm na warstwie odsączającej z pospółki o gr. 10 cm - 6,12 m3, c) Budowa przelotu z rur 150 cm dł. 12m ( z zasypaniem warstwami 30 cm z zagęszczeniem ) - 12 mb, d) Budowa 2 ścianek czołowych żelbetowych beton B-20 - 6,62 m3, e) Przepust rurowy z PCV śr. 500 mm - 30,00 m, f) Rozebranie nawierzchni - 94,80 m2, g) Odbudowa konstrukcji jezdni - 94,80 m2, 13. Pionowe znaki drogowe typu A, B, D, T ze słupkami z rur stalowych - 44 szt, 14. Pionowe znaki drogowe typu E i b3 ze słupkami z rur stalowych - 10 szt, 15. Ustawienie bariery stalowej jednostronnej przekładkowej - 80,00 m, 16. Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - przejścia dla pieszych P-10 - 96,00 m2, 17. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - 510,00 m2 18. Profilowanie, plantowanie i uzupełnienie 10 cm warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 pobocza gruntowego stabilizowanego mechanicznie - 4434,28 m2, 19. Regulacja rowów bocznych koparkami z odwozem ziemi na odl. 5 km - 4123,88 m3, 20. Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna rowów - 11795,18 m2 Szczegółowy zakres prac obejmujący wszystkie roboty, które powinny zostać wykonane w ramach zamówienia przedstawiony został w przedmiarach robót stanowiących element dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach