Przetargi.pl
przebudowa drogi powiatowej

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
    REGON: 01326986400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa drogi powiatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący odcinka od km 0+000 do km 0+690 (Etap I), stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)projekt wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący odcinka od km 0+690 do km 0+987,1 (Etap II), stanowiący załącznik Nr 2, 3) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący oświetlenia przebudowanej ulicy Sobieskiego na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Warszawskiej, stanowiący załącznik Nr 3, 4) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Jana III Sobieskiego - Józefa Piłsudskiego i Jana III Sobieskiego - Kazimierza Wielkiego - Husarska, stanowiący załącznik Nr 4, 5) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący odwodnienia ulicy - przyłącza na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Warszawskiej, stanowiący załącznik Nr 5, 6) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie: część drogowa, odwodnienie, zieleń, organizacja ruchu i sygnalizacja świetlna, stanowiący załącznik Nr 6, 7) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczące oświetlenia przebudowanej drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Warszawskiej, stanowiący załącznik Nr 7, 8) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót dotyczących przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, stanowiący załącznik Nr 8, 9) projekt stałej organizacji ruchu wraz z sygnalizacją świetlną dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, stanowiący załącznik Nr9, 10) przedmiar robot dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący odcinka od km 0+000 do km 0+690 (Etap I), stanowiący załącznik Nr 10, 11) przedmiar robot dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący odcinka od km 0+690 do km 0+987,1 (Etap II), stanowiący załącznik Nr 11, 12) przedmiar robot dotyczący oświetlenia przebudowanej ulicy Jana III Sobieskiego na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Warszawskiej, stanowiący załącznik Nr 12, 13) przedmiar robót przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie dotyczący sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Jana III Sobieskiego - Józefa Piłsudskiego i Jana III Sobieskiego - Kazimierza Wielkiego - Husarska, stanowiący załącznik Nr 13, 14) projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczących wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego o wymiarach 1,5m szerokość x 2,0m wysokość (tło niebieskie), w ilości szt. 2, stanowiący załącznik Nr 14. Okres gwarancji i rękojmi na wykonaną przebudowę drogi powiatowej Nr 1825W wynosi 36 miesięcy od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 144.000,00 PLN słownie: sto czterdzieści cztery tysiące
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali (wybudowali, przebudowali), co najmniej dwie drogi publiczne o długości min. 1,0 km każda z nich o nawierzchni bitumicznej, 7) posiadają na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub mają zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 5.000.000 PLN słownie: pięć milionów złotych, 8) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 9) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 200.000 złotych. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 1-9
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, zrealizowanych (wybudowanych, przebudowanych), co najmniej dwóch dróg publicznych o długości min. 1,0 km każda z nich o nawierzchni bitumicznej, potwierdzony dokumentami od zamawiającego, z których wynikałoby, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 5.000.000 PLN słownie: pięć milionów złotych lub zdolność kredytową w tej samej wysokości Wykonawcy, wystawionej niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokument/y potwierdzający/e uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych osoby (osób), przewidzianej/ych do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 200.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, h) zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, i) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust. 1 lit. a, e, oraz i przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie, przy czym wzór umowy parafuje pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa następujące dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego likwidacji (ważny 6 miesięcy), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ważny 6 miesięcy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach