Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 735-51-66 , fax. (062) 735 51 66
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Staszica 1
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 735-51-66, fax. (062) 735 51 66
REGON: 25086406600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ostrowski.pl/folder/3810; http://bip.wokiss.pl/pzd_ostrow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi nr 5323P Kaczory -Wierzbno - etap I- od skrzyżowania drogi nr 5323P z ul. Spacerową i Rzemieślniczą w m. Kaczory do skrzyżowania z drogą nr 5326P w m. Baby na odc. dł. ok. 2,33km - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi nr 5323P Kaczory -Wierzbno - etap I - od skrzyżowania drogi nr 5323P z ul. Spacerową i Rzemieślniczą w m. Kaczory do skrzyżowania z drogą nr 5326P w m. Baby na odc. dł. ok. 2,33km” (odc. od km 0+000,00 do km 2+330,00). Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres: - roboty przygotowawcze (wycinka drzew z karczowaniem pni oraz karczowanie krzaków); - roboty pomiarowe; - roboty ziemne (formowanie i zagęszczanie nasypów; plantowanie skarp i dna wykopów-profilowanie skarp rowów, humusowanie skarp;) roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z płyt żelbetowych; rozebranie nawierzchni z mieszanek min. – bitumicznej; rozebranie podbudowy z kruszywa, rozebranie krawężników) - roboty odwodnieniowe (kanały z rur: PVC o śr. 160mm, 315mm, studzienki kanalizacyjne o śr. 315-425mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500mm,przepusty rurowe pod zjazdami); - ustawienie krawężnika na ławie betonowej; - ustawienie obrzeży na ławie cem.-piaskowej - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; - wykonanie ścieżki rowerowej z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4cm; - wykonanie ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej bez fazowej gr. 8cm; - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego z mieszanki min.-asfaltowej gr. 4cm; - wykonanie zjazdów (w ciągu ścieżki rowerowej) z kostki brukowej betonowej bez fazowej gr. 8 cm; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; - wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej; - wykonanie poszerzenia jezdni, - przebudowa istniejącego skrzyżowania na rondo jednopasowe z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; - wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego; - wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; - roboty wykończeniowe (regulacje pionowe studzienek, zakup/wykonanie i montaż tablicy informacyjnej*); - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysem ofertowym. *Tablica informacyjna – zgodnie z uchwałą Rady Ministrów nr 120/2017 z dnia 1 sierpnia 2017r. zmieniającą uchwałę w sprawie utworzenia programu wieloletniego pod nazwą „Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019” beneficjenci są zobowiązani do zamieszczenia tablic informacyjnych na początku i na końcu zrealizowanego zadania. Podstawowy zakres informacji do zamieszczenia na tablicy informacyjnej: - nazwa Programu - nazwa zadania - kwota dofinansowania - rok, w którym dotacja została przyznana Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł, wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) „Formularz oferty” (załącznik do SIWZ nr 1) oraz kosztorys ofertowy (załącznik do SIWZ nr 1A), 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 (do wypełnienia), 3) Projekt umowy – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ – załącznik do SIWZ nr 9; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy); 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 (do wypełnienia); 2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO – zgodnie z pkt 12.2 SIWZ - załącznik nr 3 (do wypełnienia); 3) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 5 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 5) Doświadczenie zawodowe (wykaz robót) – załącznik nr 6 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 6) Potencjał techniczny/sprzętowy – załącznik nr 8 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
Dodano: 2024-05-29 - Utworzenie sprawnej sieci komunikacyjnej poprzez budowę i modernizację dróg na terenie gminy Pyzdry
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
Dodano: 2024-05-28 - Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
Dodano: 2024-05-27 - Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-05-27 - rozbudowa ulicy Batorowskiej w Wysogotowie
Dodano: 2024-05-27 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-05-27