Przetargi.pl
„Modernizacja parkingu P&R i B&R wraz z urządzeniami towarzyszącymi i infrastrukturą niezbędną do obsługi podróżnych oraz przebudowa ulic i przejść przez tory kolejowe w trzech częściach: Część I - Bezpieczne przejście przez tory kolejowe przy dworcu w Owińskach Cześć II - Zakup i instalacja małej architektury Część III - Zakup i montaż statycznego i dynamicznego systemu informacji pasażerskiej”

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja parkingu P&R i B&R wraz z urządzeniami towarzyszącymi i infrastrukturą niezbędną do obsługi podróżnych oraz przebudowa ulic i przejść przez tory kolejowe w trzech częściach: Część I - Bezpieczne przejście przez tory kolejowe przy dworcu w Owińskach Cześć II - Zakup i instalacja małej architektury Część III - Zakup i montaż statycznego i dynamicznego systemu informacji pasażerskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: 1) Część I – Bezpieczne przejście przez tory kolejowe przy dworcu w miejscowości Owińska - budowa chodników, dojść i oświetlenia ulicznego wzdłuż parkingu buforowego do dworca i projektowanego przejścia przez tory kolejowe; 2) Część II – Zakup i instalacja małej architektury - budowa wiaty rowerowej z wyposażeniem i utwardzeniem przy budynku dworca kolejowego; 3) Cześć III – Zakup i montaż statycznego i dynamicznego systemu informacji pasażerskiej, 2. Zadania związane są z z realizacją Projektu pn.: „Węzeł przesiadkowy Owińska” nr RPWP.03.03.03-30-0029/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3: „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” w ramach ZIT dla MOF Poznania „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) wraz z zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej (ZRID)/zgłoszeniem robót oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego. 2) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami. 5. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmii, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować następującymi osobami zatrudnionymi w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu: 1) Część I: 2 pracowników – roboty budowlane drogowy (brukarskie); 2) Część II: 1 pracownik ogólnobudowlany – montaż elementów małej architektury; 3) Część III: 1 pracownik elektro monter – montaż statycznego i dynamicznego systemu informacji pasażerskiej. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213320-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I przedmiotu zamówienia: 45 000,00 PLN (słownie PLN: czterdzieści pięć tysięcy 00/100). - część II przedmiotu zamówienia: 1 000,00 PLN (słownie PLN: jeden tysiąc 00/100). - część III przedmiotu zamówienia: 5 700,00 PLN (słownie PLN: pięć tysięcy siedemset 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną