Przetargi.pl
REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU

MIASTO I GMINA MIEŚCISKO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-290 Mieścisko, Plac Powstańców Wielkopolskich 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA MIEŚCISKO
    Plac Powstańców Wielkopolskich 13
    62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie
    REGON: 572140590
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku byłego dworca w Mieścisku. Zaprojektowano wymianę pokrycia dachowego z dachówki, częściową wymianę elementów więźby dachowej, wymianę rynien i rur spustowych, stolarki okiennej, przewodów kominowych oraz instalację piorunochronną. Budynek znajduje się w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000 zł (cztery tysiące złotych)2. Szczegóły dotyczące form i terminu wniesienia wadium zawarte są w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności finansowej.Zamawiający wymaga aby wykonawca posiada środki finansowe na koncie bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000 PLN. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowa wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia u Zamawiającego.2. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie/ przebudowie dachu (konstrukcja i pokrycie dachowe) lub budowie budynku, w ramach którego wykonane były roboty polegające na budowie konstrukcji i pokrycia dachu. Wartość robót związanych z pracami polegającymi na remoncie / przebudowie / budowie konstrukcji dachu i jego pokrycia wynosić powinna minimum 300.000 zł brutto.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia:a) kierownika budowy, który: posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (do kierowania robotami) lub równoważnych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego posiada powyższe uprawnienia minimum 8 lat - licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami ww. branżyZamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682)Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnia / nie spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego.3. Wykonawcy występujący wspólnie łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach