Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI NR 1505 GRODZISK MAZOWIECKI - JÓZEFINA odc. II.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI NR 1505 GRODZISK MAZOWIECKI - JÓZEFINA odc. II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1505 Grodzisk Maz. - Józefina, na odcinku o długości 1 427 mb - w ul. Osowieckiej w miejscowości Adamowizna Gmina Grodzisk Mazowiecki i ul. Mazowieckiej w miejscowości Osowiec Gmina Żabia Wola, Powiat Grodziski, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: PRZEBUDOWA DROGI NR 1505 GRODZISK MAZOWIECKI - JÓZEFINA odc. II. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi na odcinku 1 427 mb, w tym: a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi na długości 7 200 m2 i szerokości 5 mb, b. wycinka drzew z usunięciem karp- 38 szt. i usunięcie karp - 69 szt. oraz wycinka krzewów 3 000 m2, c. wykonanie nowej konstrukcji odpowiadającej wymaganiom określonym w Rozporządzeniu MTiGW z dn. 2.03.1999r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, składającej się z warstwy ocieplającej, mieszanki z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej i ścieralnej z mas mineralno-asfaltowych o szerokości 6 mb i długości 1 427 mb, d. wykonanie włączeń w drogi boczne - 6 szt., w tym 2 skrzyżowań, e. ustawienie krawężnika betonowego po obu stronach jezdni na długości 2 894 mb, f. wykonanie chodnika o szerokości 2,5 mb i długości 1 056 mb, 2 peronów na przystankach autobusowych, 68 zjazdów do posesji o powierzchni 1 588 m2, g. wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na długości 1 427 mb, w tym 2 przejść dla pieszych oraz oznakowania pionowego 28 szt., h. wykonanie odmulenia rowu przydrożnego usprawniającego odwodnienie drogi i terenów przyległych, i. wykonanie poboczy utwardzonych na długości 1 291 mb, j. plantowanie skarp i obsianie trawą 3 252 m2. Warunki realizacji zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie z: a. projektem budowlanym i wykonawczym z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez zamawiającego w stosunku do projektu przebudowy drogi, b. zaleceniami inwestora określonymi w niniejszej STWiOR, OST, WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010, WT-3 z 2010, WT-4 z 2010, WT-5 z 2010, c. obowiązującymi normami i przepisami, Zmiany wprowadzone przez zamawiającego w stosunku do projektu przebudowy drogi, które należy uwzględnić w zakresie robót: a. krawężniki wtopione i ze światłem należy ustawić na ławie z betonu z oporem, b. obramowanie zjazdów bramowych obrzeżem betonowym 30x8 ustawionych na ławie betonowej z oporem, zamknięcie zjazdów od strony posesji (brak cokołu) krawężnikiem betonowym wtopionym 15x30 na ławie betonowej z oporem, c. wykonanie warstwy ocieplającej gr. 10cm, d. wykonanie peronów na przystankach autobusowych z krawężnikiem 20x30 na ławie betonowej z oporem od strony jezdni pozostałe obramowanie z obrzeża 8x30, e. wykonanie chodnika po stronie zachodniej komunikującego perony - przystanki autobusowe szer. 4,5 - 5,7m, f. wykonanie chodnika na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10cm, g. obrzeże przy chodniku ustawione bez światła, h. podbudowa na zjazdach gr. 20cm z kruszywa naturalnego łamanego, i. wykonanie wymiany istniejących przepustów pod koroną drogi, j. jednostronny spadek poprzeczny jezdni w kierunku zachodnim, k. oznakowanie poziome należy wykonać jako grubowarstwowe chemoutwardzalne wg. OST nr D-07.01.01, (zmiana w stosunku do projektu), l. zakończenie odcinka należy zniwelować na długości ok. 100m w połączeniu z istniejącą pozostającą starą jezdnią - z właściwym wykonaniem odwodnienia. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Technologię oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają będące integralną częścią SIWZ: a. Dokumentacja projektowa wraz przedmiarem - załącznik nr 10A. b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 10B. c. Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST) oraz WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010, WT-4 z 2010, WT-5 z 2010 - załącznik nr 10C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 60 000 PLN. Słownie: sześćdziesiąt tysięcy PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach