Przetargi.pl
Przebudowa drogi Na Sumerówkę w miejscowości Zebrzydowice w km 0+000 – 0+313

Gmina Kalwaria Zebrzydowska ogłasza przetarg

  • Adres: 34130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 766 218 , fax. 338 766 301
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
    ul. Mickiewicza 7
    34130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 338 766 218, fax. 338 766 301
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Na Sumerówkę w miejscowości Zebrzydowice w km 0+000 – 0+313
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: przebudowa drogi Na Sumerówkę w miejscowości Zebrzydowice w km 0+000 – 0+313. Zakres zamówienia: 1) Odwodnienie – roboty remontowe A. Remont rowu z urządzeniami odwadniającymi : a) dno w km 0 + 184 – 0 + 266 ; L = 63.0 m; korytka betonowe 45 x 50 x 30 b) skarpy w km 0 +214 – 0 + 257; L = 43.0 m; płytki betonowe ażurowe 60 x 40 x 10 c) studnie wpadowe: fi 1000 mm w km 0 + 122; fi 1200 mm w km 0 + 257 d) przepusty: fi 400 w km 0 + 240; L = 10.00; fi 500 w km 0 + 257; L = 7.00 e) krata stalowa w km 0 + 200 na zjeździe (na korytkach żelbetowych) L = 9.00 m f) rów – wylot z przepustu w km 0 + 257; bruk na betonie na długości L = 15.0 m 2) Przebudowa drogi w km 0 + 000 – 0 + 313 A. Nawierzchnia jezdni: a) km 0 + 000 – 0 + 030 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szerokość 3.20 m b) km 0 + 030 – 0 + 052 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szerokość 2.70 m c) km 0 + 052 – 0 + 122 nawierzchnia z betonu asfaltowego szerokość 2.70 m d) km 0 + 122 – 0 + 313 nawierzchnia z betonu asfaltowego szerokość 3.00m B. Nawierzchnia poboczy: – strona lewa = 135.1 m2; – strona prawa = 48.5 m2; nawierzchnia: destrukt asfaltowy (frezki) - gr. 10 cm C. Odwodnienie jezdni a) ściek przykrawężnikowy szerokość 0.30 m z kostki brukowej betonowej – km 0 + 000 – 0 + 122; L = 122.00 – strona prawa – km 0 + 136 - 0 + 184; L = 48.00 – strona prawa 3) Zjazdy a) z drogi powiatowej: szerokość = 4.0 m ; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm b) w ciągu projektowanej drogi w km 0 + 005, 0 + 026, 0 + 070, 0 + 200, 0 + 240, 0 + 270, 0 + 292 – szerokość zjazdów 3.50 – 6.00 m – nawierzchnia z kruszywa łamanego gr. 20 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający, w związku z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – w szczególności: prace związane z robotami bitumicznymi obsługa urządzeń i maszyn. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów. 6. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6. wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopie dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak data zawarcia umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922). 8. W przypadku zmian personalnych wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia i kopii nowo zawartych umów (zanonimizowanych) o pracę w terminie do 7 dni od dokonania zmiany. 9. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudniania osób przez wykonawcę/podwykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia i dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach