Przetargi.pl
Przebudowa drogi na części ul. Słonecznej i drogi na części ul. Kwiatowej w Ostaszewie.

Gmina Ostaszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-112 Ostaszewo, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 471 328 , fax. 552 471 318
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostaszewo
    ul. Kościuszki 51
    82-112 Ostaszewo, woj. pomorskie
    tel. 552 471 328, fax. 552 471 318
    REGON: 17074790000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi na części ul. Słonecznej i drogi na części ul. Kwiatowej w Ostaszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie zadania „Przebudowa drogi na części ul. Słonecznej i drogi na części ul. Kwiatowej w Ostaszewie.” obejmującego swym zakresem: Etap I– Przebudowa drogi na części ul. Słonecznej w Ostaszewie. Etap II- Przebudowa drogi na części ul. Kwiatowej w Ostaszewie. 1.1 Etap I -Przebudowa drogi na części ul. Słonecznej. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę drogi gminnej na części ulicy Słonecznej w Ostaszewie, na działce nr 403: • - kategoria drogi – droga gminna • - klasa drogi – D • - długość drogi – 249,86 m • - szerokość drogi – 3,00 m • - szerokość utwardzeń za opornikami – 0,50 m W związku z powyższym planuje się: • - rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów, dojść do furtek; • - wykonanie warstwy wiążącej z AC16W 50/70; • - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70; • - rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży; • - wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej; • - wykonanie dojść do furtek z betonowej kostki brukowej; • - ustawienie opornika betonowego wzdłuż krawędzi jezdni; • - wykonanie utwardzenia za opornikami z gruntu rodzimego; • - montaż progów zwalniających i oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres zamówienia: Dokumentacja projektowa (zał. 1), Stała organizacja ruchu (zał.1a),Przedmiar robót (zał. 2)., 1.2 Etap II- Przebudowa drogi na części ul. Kwiatowej w Ostaszewie. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę drogi gminnej na części ulicy Kwiatowej w Ostaszewie, na działce nr : 496, 451,427/8, 427/12. • droga wewnętrzna • długość drogi – 440,03 m • szerokość drogi – 3,00 m • szerokość mijanek – 2,00 m • szerokość utwardzeń za opornikami – 0,50 m W związku z powyższym planuje się • - rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów, dojść do furtek; • - przebudowa skrzyżowania ul. Kwiatowej z ul. Makową; • - wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej; • - wykonanie mijanki z betonowej kostki brukowej; • - rozbiórka istniejących krawężników i obrzeży; • - wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej; • - wykonanie dojść do furtek z betonowej kostki brukowej; • - wykonanie utwardzenia za opornikami z gruntu rodzimego; • - ustawienie opornika betonowego wzdłuż krawędzi jezdni; • - demontaż oraz montaż progów zwalniających i oznakowania pionowego; Szczegółowy zakres zamówienia: Dokumentacja projektowa (zał. 1), Stała organizacja ruchu (zał.1a), Przedmiar robót (zał. 2)., 1.3 Zamawiający zawiadamia iż płatność za Etap II zadania nastąpi nie wcześniej niż po 01.01.2021 roku 2 Zamawiający wymaga udzielenia na okres minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczone od daty odbioru całości zamówienia, w tym zobowiązania do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Jednocześnie Zamawiający ustala 60 miesięczny okres rękojmi za wady. Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancji. 3 Prace mają być wykonane zgodnie z normami, w tym sztuką budowlaną, wedle powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju pracach, z materiałów własnych Wykonawcy. 4 Wykonawca we własnym zakresie wykona właściwą organizację robót zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ, urządzenie placu budowy, obsługę geodezyjną przedmiotu umowy. 5 W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt. 6 Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7 Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załączonymi dokumentami – Dokumentacją projektową.Stałą organizacja ruchu i Przedmiarem robót, 8 Materiały i urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 9 Wykonawca wykonuje i ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i czasowego projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem. Zabezpieczenia objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikacją zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy dróg dojazdowych do terenu budowy, które zostaną uszkodzone w związku z wykonywaniem robot budowlanych 10 W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektów do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, tj. m.in. roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, koszty zorganizowania placu budowy, w tym: zaplecza budowy, wykonania niezbędnych badań, uzgodnień, sprawdzeń , opinii, obsługa geodezyjna. .Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót budowlanych wraz ze złożeniem materiałów do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Dworze Gdańskim. 11 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 12 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze Etapy wskazane w rozdziale III pkt 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa etapy. 13 W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej (projektach budowlanych, przedmiarach, STWIORB) nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania robót budowlanych. 14.W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert , w prawidłowej wysokości dla danego Etapu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla Etapu I i Etapu II wynosi:15 000,00 zł, a dla ofert częściowych: Etap I – 5 000,00 zł , Etap II – 10 000,00 zł 1.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ,z późn. zm). 2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 71 8309 0000 0040 0057 2000 0060 Bank Spółdzielczy w Sztumie Filia Ostaszewo z dopiskiem na przelewie: „(nazwa Wykonawcy); wadium znak sprawy: SB.271.4.2020 –Etap.…”. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w sekcji 8.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w osobnej kopercie umieszczonej w kopercie z ofertą, a jego kopia jako załącznik do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno jasno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach