Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej, ul. Zajęcza w miejscowości Dębnica Kaszubska, Gmina Dębnica Kaszubska

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ks. Antoniego Kani 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej, ul. Zajęcza w miejscowości Dębnica Kaszubska, Gmina Dębnica Kaszubska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni drogi gminnej nr 147007, ul. Zajęcza w m. Dębnica Kaszubska, gmina Dębnica Kaszubska, działki nr 787, 745 obręb ewidencyjny Dębnica Kaszubska, gmina Dębnica Kaszubska. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) wykonanie podbudów, nawierzchni i poboczy, 4) wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 5) wykonanie robót towarzyszących, 6) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej – powykonawczej. 3. W ciągu dróg gminnych należy wykonać: 1) jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m, 2) pobocza z kruszywa szerokości 0,75 m, 3) połączenie drogi gminnej, ul. Zajęcza w rejonie istniejącej pętli autobusowej przy skrzyżowaniu ulic Zajęczej z drogą wojewódzką nr 210 - ul. ks. Antoniego Kani, 4) wyniesione skrzyżowanie w ciągu drogi gminnej, ul. Zajęcza z drogą gminną nr 147024G - ul. Prosta jako rozwiązanie uspokajające ruch, 5) wyniesione skrzyżowanie w ciągu drogi gminnej, ul. Zajęcza z drogą gminną nr 148046G - ul. Jodłowa jako rozwiązanie uspokajające ruch 6) zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej 7) odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi w przyległy teren pasa drogowego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 8, 9 oraz 10 do SIWZ. W przypadku sprzeczności w postanowieniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: wyjaśnienia Zamawiającego udzielone w trakcie procedury przetargowej, zakres robót określony w SIWZ, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy, w tym szczelnego wydzielenia obszaru prowadzonych robót budowlanych. 8. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach