Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokiciny

GMINA CZARNA DĄBRÓWKA ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
    ul. Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    REGON: 770979507
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokiciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokiciny”2) W ramach zadania Wykonawca wykona: a) przebudowę drogi gminnej na długości 990 mb i o szerokości 5,0 mKonstrukcja nawierzchni jezdni: • 3 cm warstwa ścieralna -MMB• 5 cm warstwa wiążąca - MMB• 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5Konstrukcja wyniesionego skrzyżowania: • 8 cm nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej• 3 cm warstwa podsypki cem.-piask. 1:4 • 10 cm warstwa podbudowy z betonu C16/20• 20 cm podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5Konstrukcja nawierzchni zjazdów: • 3 cm warstwa ścieralna -MMB• 5 cm warstwa wiążąca - MMB• 20 cm podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5b) pobocza obustronne z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr 10 cm o szerokości 75 cmc) odwodnienie drogi. Odwodnienie zapewnią spadki poprzeczne i podłużne sprowadzające wody na przyległe tereny zielone zlokalizowane w pasie drogi gminnej. Wszystkie istniejące rowy należy odtworzyć i przywrócić ich funkcje przez oczyszczanie z namułu na głębokość 40 cm. Skarpy należy wyprofilować.d) wprowadzenie stałej organizacji ruchu3) Zadanie jest współfinansowane jest ze środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg4) Zakres przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z dokumentacją projektową5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 – dokumentacja projektowa: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rokiciny”6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i SWZ.5) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 z zm.), ustawą PZP i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1610 ze zm.). 6) Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni niezbędne warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 2240).7) Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych i zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót.8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszym zamówieniem bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy.9) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością.10) Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,b) nadzoru nad bhp,c) ustalania i utrzymywania porządku,d) odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,e) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej).11) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych w wyniku prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę.12) Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i wcześniej zaakceptowanych przez zamawiającego.13) Jeżeli SWZ lub dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie ustawą PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne polegające na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 14) Wszelkie wskazane w dokumentach niniejszego zamówienia marki, znaki towarowe, normy pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej pełen zakres ryzyk związanych z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy. 16) Termin gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy (licząc od daty prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego) i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.17) Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ18) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę i przekazany Zamawiającemu w stanie gotowym do odbioru w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowania w terminie do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.19) Zamawiający zastrzega, że nie dokona odbioru końcowego w terminie wcześniejszym niż 31.01.2025 r. 20) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z pisemnym harmonogramem rzeczowo – finansowym, w którym zostaną określone terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych części zamówienia, z uwzględnieniem następujących terminów:a) do dnia 30.09.2024 r. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać warstwę ścieralną i wiążąca z MMB , która będzie podlegać odbiorowi częściowemu 21) Wykonawca przed zawarciem umowy złoży Zmawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach