Przetargi.pl
Przebudowa drogi Łubna - Malachin wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Łubna - Malachin wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi Łubna - Malachin wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego". Zadanie realizowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. I. Zakres zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Branża drogowa. 1.1 Odcinek A-B. 1.1.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.1.2 Roboty ziemne. 1.1.3 Jezdnia. 1.1.4 Zjazdy publiczne, zjazdy indywidualne bitumiczne. 1.1.5 Zjazdy indywidualne z kostki betonowej. 1.1.6 Ciągi pieszo-rowerowe. 1.1.7 Chodniki 1.1.8 Zabruk z kostki kamiennej. 1.1.9 Elementy ulic. 1.1.10 Elementy BRD. 1.1.11 Zieleń. 1.1.12 Odwodnienie. 1.1.13 Roboty inne (przebudowa ogrodzeń - dotyczy tylko prac rozbiórkowych ogrodzeń kolidujących z przebudowywaną drogą). 1.2 Odcinek C-D. 1.2.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.2.2 Roboty ziemne. 1.2.3 Jezdnia. 1.2.4 Zjazdy indywidualne z kostki betonowej. 1.2.5 Elementy ulic. 1.2.6 Elementy BRD. 1.2.7 Zieleń. 1.2.8 Roboty inne (przebudowa ogrodzeń - dotyczy tylko prac rozbiórkowych ogrodzeń kolidujących z przebudowywaną drogą). 2. Branża sanitarna. 2.1 Budowa sieci kanalizacji deszczowej. 2.2 Budowa zbiornika retencyjnego. UWAGA!!! Przebudowa sieci wodociągowej nie jest objęta przedmiotem zamówienia. 3. Branża elektryczna. 3.1 Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetleniowymi i oprawami LED. 3.2 Usunięcie kolizji energetycznych (7 lokalizacji). 4. Tablica pamiątkowa wraz ze stelażem. 5. Należy wycenić wykonanie chodnika na odcinku drogi A-B przez miejscowość Łubna według rysunku PZT 2.3 i 2.4 branży drogowej bez zmiany ZRID (od posesji nr 44 do skrzyżowania z drogą powiatową Czersk - Odry). 6. Należy wycenić wykonanie utwardzonego pobocza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 mm C50/30: 6.1 Odcinek A-B po jednej stronie jezdni na szerokości 0,75 m i grubości 15 cm (lub szerokości mniejszej biorąc pod uwagę granice pasa drogowego). 6.2 Odcinek C-D po obu stronach jezdni na szerokości 0,75 m i grubości 15 cm (lub szerokości mniejszej biorąc pod uwagę granice pasa drogowego). 7. Ogrodzenie zbiornika retencyjnego należy wykonać z ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej (grubość drutu 5 mm; kolor zielony; podmurówka wys. 25 cm; pozostałe parametry wg opisu w projekcie). 8. Obecna nawierzchnia ul. Słonecznej w Malachinie jest wykonana z płyt YOMB. Na etapie przebudowy drogi należy dopasować rzędne tej ulicy do przebudowywanej drogi. Należy dokonać przełożenia niezbędnego zakresu płyt YOMB w obrębie skrzyżowania. 9. Zamawiający w załącznikach nr 1-3 do OPZ opisuje parametry niektórych elementów urządzeń BRD. 10. Należy wykonać elementy BRD zgodnie z załączonym Projektem Organizacji Ruchu. W ramach zadania należy wykonać wyniesione przejście dla pieszych wraz z przyległym ciągiem pieszo -rowerowym oraz wyniesiony przejazd dla rowerzystów zgodnie z załączonym Projektem Organizacji Ruchu. W ramach zadania należy ustawić oznakowanie pionowe dotyczące przejazdu kolejowego w Malachinie (na dojeździe do skrzyżowania z drogą powiatową 2410G). 11. Zastosować pełny system sterowania oświetleniem drogowym poprzez montaż cyfrowego programatora astronomicznego (uwzględnić możliwość załączania, wyłączania oraz monitorowania pracy infrastruktury oświetleniowej za pomocą strony internetowej), np. system SCHRÉDER Owlet IoT lub Rabbit midiBLUE lub równoważne systemy. II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy 1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 2. Wykonawca na własny koszt dokona zakupu i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej dot. dofinansowania z środków Funduszu Dróg Samorządowych wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych. 3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym. 4. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 5. Na materiały, które Wykonawca zamierza wbudować, należy przedstawić do zatwierdzenia wnioski materiałowe z załączonymi atestami, deklaracjami, aprobatami technicznymi itp. zgodnie z załączonymi SST. 6. Wykonawca w ramach zadania wykona niezbędne roboty towarzyszące, w tym wykona: 6.1. Niezbędne przełożenia nawierzchni przy połączeniu istniejących zjazdów z projektowanymi w zakresie umożliwiającym płynne nawiązanie się do wysokości nawierzchni w poszczególnych posesjach. 6.2. Niezbędne roboty ziemne w przypadku nieutwardzonych zjazdów istniejących. 7. Materiał pozyskany z rozbiórek tj. płyty YOMB należy ułożyć na palety, owinąć folią stretch, wywieźć i rozładować w odległości do 5 km od placu budowy (miejsce wskaże Zamawiający). Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe i połamane płyty YOMB należy zutylizować. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. 8. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. 9. W przypadku zaistnienia potrzeby remontu istniejącej infrastruktury wod-kan (w tym przyłączy do nieruchomości), Wykonawca udostępni i umożliwi ZUK Sp. z o. o. w Czersku przeprowadzenie robót związanych z remontem. 10. Po zakończeniu prac należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV poszczególnych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą oczyszczenie i spadki podłużne poszczególnych odcinków kanalizacji. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej. 11. W związku z tym, że stan uzbrojenia wynikający z dokumentacji może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych, wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne i poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego. 12. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża i warstw podbudowy robót zgodnie z SST. 13. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonymi SST oraz ustaleniami z Inspektorem Nadzoru). 14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 15. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 15.1. Wykonanie robót przygotowawczych. 15.2. Wykonanie robót ziemnych. 15.3. Wykonanie podbudów. 15.4. Wykonanie elementów ulic. 15.5. Wykonanie robót nawierzchniowych. 15.6. Wykonanie robót wykończeniowych. 15.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy. 15.8. Czynności związane z montażem elementów BRD. 15.9. Wykonanie oświetlenia ulic i usunięcia kolizji energetycznych. 15.10. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach