Przetargi.pl
Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze gminnej Przyjaźń – Skrzeszewo – etap II

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858318 , fax. +48 58 6858330
  • Data zamieszczenia: 2024-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    Gdańska 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858318, fax. +48 58 6858330
    REGON: 191675095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze gminnej Przyjaźń – Skrzeszewo – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze gminnej Przyjaźń – Skrzeszewo – etap II. Etap II rozpoczyna się w miejscowości Przyjaźń w projektowanym km 1+175.85, a kończy w projektowanym km -0+042.12 w miejscowości Skrzeszewo. Podstawą do realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa sporządzona przez Biuro Projektowe PRO-VIA Leszek Leśniowski, zatwierdzona decyzją nr B.6740.7.42.2021.IF z dnia 15.07.2022 r. wydaną przez Starostę Kartuskiego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).2. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iż cała dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż objęty niniejszym zamówieniem. Zakresem zamówienia objęte są roboty na odcinku opisanym w ust. 1. 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) budowę drogi dla pieszych i rowerów,2) budowę wyniesionego przejścia dla pieszych, 3) budowę / przebudowę zjazdów w ciągu projektowanej drogi dla pieszych i rowerów,4) budowę odwodnienia w zakresie projektowanej drogi dla pieszych i rowerów, 5) budowę oświetlenia drogowego,6) budowę kanału technologicznego,7) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,8) budowę zbiornika retencyjnego,9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 10) zagospodarowanie zieleni,11) usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,12) obsługę geodezyjną,13) wykonanie dokumentacji powykonawczej,14) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie „Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze gminnej Przyjaźń – Skrzeszewo – etap II. ZP.271.23.2024”.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4,przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie PZP,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Żukowo.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte są w Rozdziale XVI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że:1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:a) kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;b) kierownik robót branży sanitarnej - jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) kierownik robót branży elektrycznej - jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W zakresie uprawnień budowlanych zamawiający dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 334).2) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) dwóch zamówień z których każde polegało na budowie / przebudowie / remoncie / modernizacji drogi o nawierzchni rozbieralnej (płyty meba / płyty JOMB / płyty drogowe/ kostka betonowa / kostka brukowa / kostka kamienna / kamień naturalny / trylinka itp.) o łącznej powierzchni min 1.400 m2 (w ramach obu zamówień)lubb) jednego zamówienia polegającego na budowie / przebudowie / remoncie / modernizacji drogi o nawierzchni rozbieralnej (płyty meba / płyty JOMB / płyty drogowe/płyty chodnikowe / kostka betonowa / kostka brukowa / kamień naturalny itp.) o powierzchni min 1.400 m2.W niniejszym postępowaniu:1) pod pojęciem „droga” należy rozumieć ulice, drogi, parkingi, place manewrowe, drogi dla pieszych, drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów, skrzyżowania ulic/dróg, ronda;2) pojęcia „budowa”, „przebudowa”, „remont” należy rozumieć zgodnie z definicjami podanymi w art. 4 pkt 17, 18, 19 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2024r., poz. 320);3) pojęcie „modernizacja”, zgodnie ze stanowiskiem GINB, mieści się w zakresie pojęciowym remontu, przebudowy albo rozbudowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach