Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/076 w leśnictwie Godowa - ETAP II i III

Nadleśnictwo Strzyżów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Mostowa 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2761011
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Strzyżów
    ul. Mostowa 9 9
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2761011
    REGON: 69002681200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/076 w leśnictwie Godowa - ETAP II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W roku 2015 przebudowany został odcinek drogi nr 246/076 na długości 960 mb. Droga nr 242/076 w lokalizacjach przewidzianych do przebudowy posiada bardzo utrudniony przejazd ze względu na skoleinowania i odkształcenia spowodowane przełomami wiosennymi. Na odcinku tym droga przebiega w znacznych spadach do 10%, dlatego też występują rozmycia jezdni, poboczy i rowów. Istniejące place składowe gruntowe skoleinowane i trudno dostępne dla sprzętu mechanicznego. Dane techniczne projektowanej drogi: szerokość jezdni - 3,5 m szerokość dróg manewrowych 3,5m szerokość poboczy 2 x 1,0m spadek poprzeczny jezdni 2,5% na drodze manewrowej 3% spadek poprzeczny poboczy 6% Opis robót projektowanych: Przebudowywana droga tak w planie jak również w profilu przebiegać będzie po istniejącej trasie z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej konstrukcji. Wzdłuż placów składowych projektuje się place manewrowe szerokości 3,5 m przeznaczone do poruszania się sprzętu do zrywki, które też będą wykorzystane jako mijanki. Zjazdy ze szlaków zrywkowych po stronie lewej do drogi manewrowej i placów składowych wykonać trwałe dla przejazdów ciężkiego sprzętu do zrywki. Takie przejazdy z płyt żelbetowych zaprojektowane zostały w lok 0+825: 1+103: 1+897. W trakcie eksploatacji drogi celem umożliwienia przejezdności do naprawy używano kruszywo naturalne tzw. pospółka a w ostatnim latach kruszywo łamane o uziarnieniu 0-63. Z obserwacji drogi w okresie wiosennym wynika, że są odcinki o dostatecznej podbudowie i odcinki wymagające pełnej konstrukcji. ETAP II - w lok. 0+ 820 - 1+730 i 1+870 - 3+030 o łącznej długości 2,07 km 1. Pełna konstrukcja na drogach manewrowych 25,0 cm - podbudowa z pospółki 0-60 stabilizowana cementem o wytrzymałości 5 MPa 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - nawierzchnia z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+825 - 0+868 1+102 - 1+165 1+897 - 1+967 2+090 - 2+170 2. Konstrukcja na odcinkach gdzie wymagana jest modernizacja dolnej warstwy podbudowy 20,0 cm - stabilizacja cementem istniejącej podbudowy doziarnionej pospółką 0-60 średnią grubością 10,0 cm. 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - podbudowa z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+820 - 0+920 1+100 - 1+300 1+450 - 1+490 1+600 - 1+650 1+870 - 1+970 2+940 - 2+980 3. Konstrukcja na odcinkach wymagających górnej warstwy podbudowy - profilowanie kolein tłuczniem 31,5-63 12,0 cm - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 8,0 cm - podbudowa z klińca 4-31,5 - podwójne powierzchniowe utrwalanie emulsją modyfikowaną lokalizacja: 0+920 - 1+155 1+300 - 1+450 1+490 - 1+600 1+650 - 1+730 1+870 - 2+940 2+980 - 3+030 Opis wykonania robót - roboty pomiarowe przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć co 25,0 m krawędzie jezdni mając na względzie maksymalne wykorzystanie istniejącej konstrukcji oraz lokalizację poszczególnych konstrukcji. Zniszczone oznakowanie należy na bieżąco uzupełniać. - dolna warstwa podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem 5 MPa Wykonaną podbudowę z pospółki grubości 25,0 cm należy stabilizować cementem na głębokość 20,0 cm. Różnica grubości podbudowy z pospółki i stabilizacji ma wykluczyć zmieszanie pospółki z gruntem przez urządzenie do mieszania w trakcie stabilizacji. - dolna warstwa podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem 5 MPa W lokalizacjach, gdzie wątpliwa jest nośność podbudowy należy istniejącą drogę oczyścić z błota naniesionego w trakcie eksploatacji i ułożyć warstwę pospółki o uziarnieniu 0-60 jako doziarnienie. Przed dodaniem cementu starą konstrukcję i wykonane doziarnienie na głębokość 20,0 cm należy zmiksować urządzeniem do mieszania, sprawdzić wilgotność i przy wilgotności optymalnej (plus 10% minus 20%) dozować cement odpowiednim urządzeniem. Po wymieszaniu jednorodną mieszankę profilujemy i zagęszczamy do żądanych spadków i wysokości. Wykonana stabilizacja przez okres min 7 dni wymaga pielęgnacji. W tym celu należy stabilizację przykryć piaskiem i dwa razy dziennie polewać wodą w przypadku braku opadów atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest opracować recepturę laboratoryjną na mieszankę o wytrzymałości 5 MPA z samej pospółki jak również z mieszanki po 50% pospółki i starej podbudowy i na podstawie tych receptur ustalić ilość cementu na 1 m?. Z dziennej działki roboczej należy sporządzić próbki, które poddane zostaną badaniom po 7 i 28 dniach. - Sprzęt do stabilizacji: urządzenie do mieszania na głębokość min 25 cm (recykler) urządzenie do dozowania cementu równiarka cysterna do polewania wodą walec wibracyjny 8-12 ton walec ogumiony - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 grubości 12,0 cm i 4 - 31,5 grubości 8,0cm Podbudowę z kruszyw łamanych należy rozścielać przy użyciu rozścielacza. Spadki poprzeczne jednostronne w tolerancji w stosunku do projektu plus/minus 0,5%. Kierunek spadku poprzecznego wynika z układu trasy i został podany w przekroju normalnym. Zmianę spadku ze strony lewej na prawą i odwrotnie wykonać na długości 20-30 m. Wykonana podbudowa musi osiągnąć następujące parametry badane urządzeniem VSS: zagęszczenie E2/E1 mniejsze od 2,2 nośność minimum 80/120 MPa Warstwa z klińca 4-31,5 grubości 8,0 cm na placach składowych stanowić będzie nawierzchnię. - nawierzchnia z grysów powierzchniowo utrwalanych emulsją modyfikowaną. Do powierzchniowego utrwalania należy użyć grysy bazaltowe płukane i emulsję modyfikowaną. - umocnienie poboczy tłuczniem Umocnienie poboczy tylko w lokalizacji spływu wody z jezdni o spadku jednostronnym. Ze względu na duże spadki jako kruszywo należy użyć tłuczeń 31,5-63. Klinowanie wykonać kruszywem 0/25 - odnowienie i umocnienie rowów W przedmiarze robót podana została lokalizacja oczyszczenia i pogłębienia rowów gruntowych i rowów do pogłębienia i umocnienia wyrobami betonowymi. Dno rowów należy umocnić ściekiem betonowym o wymiarach 50x50x15 na podsypce cementowo - piaskowej 1:3, grubości 15,0 cm. Skarpy od strony jezdni o nachyleniu 1;1,5 umocnić kratą betonową o wymiarach 40x60x8 na wysokość 40 cm, od strony lasu o nachyleniu 1;1,5 kratą betonową na wysokość 60 cm. - wodościeki Na dużych spadkach należy wykonać wodościeki z kostki na fundamencie z betonu B-20 w/g rysunku w projekcie. Lokalizacja wodościeków podana została w przedmiarze robót. - Place składowe poza drogami manewrowymi Po wyprofilowaniu umocnić pospółką warstwą grubości 15,0 cm. ETAP III - w lok. km 3+030 - 3+160 o łącznej długości 130 mb Etap III jest to przedłużenie (na istniejącym odcinku) przebudowywanej drogi o 125mb. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej pod górną warstwę podbudowy. Wyprofilowanie kolein tłuczniem 40-63mm. Doziarnienie istniejącej konstrukcji pospółką o uziarnieniu 0-60mm na grubości 6 - 15cm Dolna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości 5 MPa. Istniejąca konstrukcja zostanie doziarniona pospółką 0-60 średniej grubości 10,0 cm Pierwsza warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 40-63 grubości 12,0 cm Druga warstwa podbudowa z kruszywa o uziarnieniu ciągłym 4-31,5 grubości 8,0 cm Nawierzchnia podwójnie powierzchniowo utrwalana emulsją modyfikowaną Umocnienie poboczy tłuczniem o uziarnieniu 0-63 grubości 10,0 cm Pogłębienie rowu ułożenie ścieków betonowych na podsypce cementowo - piaskowej grubości 15,0 cm i umocnienie skarp płytami 40x60x8 typ krata 0,8 m?/mb. Miejsce realizacji robót: leśnictwo Godowa, obręb Bonarówka, gmina Strzyżów, powiat strzyżowski, województwo podkarpackie na działkach ewidencyjnych nr 562, 557/1, 98/2, 557/4, 558/1, 563/3, 559 i 457. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do podpisania gwarancji jakości wg wzoru stanowiącego załącznik do Umowy. UWAGA. Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe - odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należy wziąć pod uwagę przy przygotowywaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 21000,00 zł 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do 27.04.2016 r. do godz. 9:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów na numer konta 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przelewem bankowym przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 10.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. 10.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć wraz z ofertą w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty. 10.7. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Wadium PN - Przebudowa drogi 242/076 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 10.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 10.3., zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach