Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR DL/01/3 W LEŚNICTWIE CZERESZENKA

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Stuposiany 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4610010, 4610171
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 4 4
    38-713 Lutowiska
    tel. 013 4610010, 4610171
    REGON: 37001453828001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR DL/01/3 W LEŚNICTWIE CZERESZENKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się przebudowę istniejącej drogi leśnej. Droga będzie miała szerokość 3,50m oraz pobocza o szerokości 0,75m. Nawierzchnię drogi głównej stanowi tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie z warstwą ścieralną z klińca kamiennego z zamuleniem. Zjazdy zaprojektowano o takiej samej nawierzchni o szerokościach 5,0m. Parametry geometryczne drogi dostosowano do ruchu pojazdów ciężarowych z naczepą. Na możliwość ruchu w/w pojazdów zaprojektowano również w ciągu drogi mijanki. Długość mijanek wynosi 23,0m, a skosy zaprojektowano jako 1:3. Na końcu odcinka zaprojektowano rozbudowę istniejącego placu składowego o powierzchnię 294,0m2. Łączna długość projektowanej drogi wynosi 1025,0m. Na całej długości projektowanej drogi należy zastosować spadek jednostronny o nachyleniu 3%. Ponadto projektuje się poszerzenie pasa drogowego jednostronnie o 1,0 m. Projekt nie zmienia rzędnych wysokościowych istniejącej drogi poprzecznej do drogi projektowanej w km 0,0+0,00. Wysokościowo dostosowano się do istniejących rzędnych otaczającego terenu i cieków wodnych. Zaprojektowano dwustronny rów trapezowy o nachyleniu skarp i przeciwskarp 1:1,5 oraz szerokości dna rowu 0,40m. Ze względu na niewystarczającą szerokość drogi (4,0m) projektuje się poszerzenie o 1,0 m na całej długości 1025 m. Na odcinkach oznaczonych w planie sytuacyjnym należy poszerzyć drogę oraz łuki prawo i lewoskrętu (dotyczy początku drogi). Przejazd przez drogę na plac składowy należy wykonać o konstrukcji z płyt betonowych o wymiarach 3,0x1,0x0,15m. Konstrukcja nawierzchni drogi odcinka dobudowanego: warstwa górna z klińca z zamuleniem o grubości 10cm, warstwa górna z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10cm warstwa dolna z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10cm warstwa odsączająca górna z kruszywa naturalnego gr 10 cm warstwa odsączająca dolna z kruszywa naturalnego gr 10 cm warstwa gruntu stabilizowanego mechanicznie gr min. 30 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu z płyt betonowych: warstwa górna z płyt betonowych o wymiarach 3,00x1,00x0,15m, warstwa dolna z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm, Warstwę dolną z tłucznia kamiennego i warstwę odsączającą z pospółki należy ułożyć na szerokości o 15cm większej od projektowanej szerokości warstwy górnej (dotyczy odcinka poszerzanego). Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne zagęszczenie warstwy dolnej na całej szerokości, ze względu na stabilność nawierzchni podczas jej eksploatacji ciężkim ruchem samochodowym. Pobocza gruntowe zaprojektowano z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm. Pochylenie poboczy wynosi 6,0%. Pochylenie jezdni drogi głównej wynosi 2,0 % - 3,0%. Wody opadowe przy pomocy pochyleń podłużnych i poprzecznych kierowane będą na pobocza gruntowe a następnie do projektowanego rowu trapezowego. W miejscach przecięcia projektowanych nawierzchni z ciekami wodnymi zaprojektowano przepusty z tworzywa sztucznego typu Pecor - Optima o średnicach 0,60m. Przepusty poprzeczne do projektowanej osi drogi (nie znajdujące się na ciekach wodnych) zaprojektowano o średnicy 0,80m i 1,20m. Zaleca się zastosować przepusty o klasie SN8 z uwagi na występowanie ruchu pojazdów ciężarowych z naczepami. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, która jest do wglądu w Nadleśnictwie Stuposiany, Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska oraz zamieszczona w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany/zamowienia_publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach