Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 42 o nazwie NOWA WIEŚ w Leśnictwie Ludwikowo

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 862 869 , fax. 586 862 869
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 862 869, fax. 586 862 869
    REGON: 19003674300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 42 o nazwie NOWA WIEŚ w Leśnictwie Ludwikowo
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 42 o nazwie NOWA WIEŚ o łącznej długości około 1.738,76 m, przebiegającej przez teren Leśnictwa Ludwikowo. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odcinków: Odcinek 1 – km 0+000,00 – 1+252,51; Odcinek 2 – km 1+801,75 – 2+288,00. Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Ludwikowo, na obszarze oddziałów: 19, 20, 21, 119B. Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś Kościerska, na działkach ewidencyjnych: 227, 231, 232 i 233 oraz w obrębie ewidencyjnym Skorzewo, na działkach ewidencyjnych: 1169 i 1170. 2. W wyniku przebudowy drogi, o której mowa powyżej, przedmiot zamówienia winien składać się z nawierzchni na jezdni, poboczach, mijankach i skrzyżowaniach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu na podbudowie z optymalnej mieszanki gliniasto-żwirowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia wraz z podbudową winny być przebudowane na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym. Przedmiot zamówienia winien mieć grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm i szerokości korony drogi 3,50 m. 3. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ lub specyfikacją, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, na który składają się: opis techniczny, wykazy: tabela robót ziemnych, powierzchnia mijanek i powierzchnia skrzyżowań, plan orientacyjny – rys. 1.0, plan sytuacyjny – rys. 2.1-2.6, przekroje podłużne – rys. 3.1-3.5, przekroje poprzeczne – rys. 4, przekroje normalne – rys. 5. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania poboczy, o których mowa w opisie technicznym projektu budowlanego, będącego załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ppkt 3. mają przykładowy charakter, a Wykonawca ma prawo w takich przypadkach przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 5. W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ppkt 1) opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, o której mowa w ppkt 3. 6. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w ppkt 3 spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 8. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.). 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót oraz w toku wykonywania umowy na każde jego wezwanie w terminie 3 dni roboczych wszelkie dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. W związku z powyższym, Zamawiający będzie wymagał dokumentacji dotyczącej użytych materiałów – świadectwa kontroli jakości, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały, aprobaty. Dokumenty muszą być w języku polskim. Postanowienia ppkt. 4–6 stosuje się. 11. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 12. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych. Urządzenie terenu budowy, jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. 13. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu. 14. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót. 15. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) operatora spycharki, b) operatora koparki, c) operatora walca wibracyjnego samojezdnego, d) operatora równiarki, e) operatora zagęszczarki wibracyjnej, Osoby, które będą wykonywać powyższe czynności muszą być zatrudnione na umowy o pracę. Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa powyżej oraz pisemnych oświadczeń tych osób, potwierdzających powyższe zatrudnienie. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia na umowę o pracę, informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności oraz musi zawierać informację, że wykazani pracownicy są zatrudnieniu na umowę o pracę. Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany osób realizujących powierzone prace na inne osoby. Zmienione osoby muszą spełniać warunki, o którym mowa powyżej. Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania w trakcie realizacji zamówienia do sprawdzania na każdym etapie zamówienia, czy osoby wykonujące prace są zatrudnione na umowy o prace. W związku z powyższym na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia osób realizujących zamówienie publiczne, zgodnie z procedurą, o której mowa powyżej (wykaz osób oraz oświadczenie pracowników). Niniejsze postanowienia dotyczą w pełnym zakresie także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Uprawnienia z niniejszego postanowienia Zamawiający będzie wykonywać po przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz innych wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagań, o którym mowa powyżej, określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach