Przetargi.pl
Przebudowa drogi krajowej nr 14 w Sieradzu na odcinku od skrzyżowania ul. Jana Pawła II z Aleją Pokoju do istniejącego ronda w Sieradzu wraz z przebudową wlotu Al. Pokoju oraz wlotu ul. Łokietka. Odcinek drogi krajowej nr 14 od km 85+390 do km 86 + 031 oraz odcinek przejściowy od km 86+031 do km 86+050.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-056 Łódź, ul. F.D. Roosevelta 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 6622300 , fax. (042) 6622377, 6622337
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
    ul. F.D. Roosevelta 9 9
    90-056 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 6622300, fax. (042) 6622377, 6622337
    REGON: 01751157500154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi krajowej nr 14 w Sieradzu na odcinku od skrzyżowania ul. Jana Pawła II z Aleją Pokoju do istniejącego ronda w Sieradzu wraz z przebudową wlotu Al. Pokoju oraz wlotu ul. Łokietka. Odcinek drogi krajowej nr 14 od km 85+390 do km 86 + 031 oraz odcinek przejściowy od km 86+031 do km 86+050.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi krajowej nr 14 w Sieradzu na odcinku od skrzyżowania ul. Jana Pawła II z Aleją Pokoju do istniejącego ronda w Sieradzu wraz z przebudową wlotu Al. Pokoju oraz wlotu ul. Łokietka. Odcinek drogi krajowej nr 14 od km 85+390 do km 86 + 031 oraz odcinek przejściowy od km 86+031 do km 86+050.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zgodnych z treścią formularzy zawartych w Rozdziale 3 SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu i/ lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę spełniającą postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia stanowiska: Kierownik budowy w specjalności drogowej [Kierownik robót drogowych] - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy/robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub wzmocnieniu dróg klasy min. G. Na etapie składania oferty Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu 3.2.SIWZ, że zapewni właściwy i odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy na wszystkie roboty branżowe wynikające z dokumentacji oraz nie wynikające z dokumentacji projektowej, a mogące wystąpić w trakcie realizacji robót. Warunkiem koniecznym przed przystąpieniem Wykonawcy do robót dla danej branży jest akceptacja przez Zamawiającego kierownika robót branżowych, legitymującego się kwalifikacjami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 7.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odnowie lub wzmocnieniu dróg klasy min. G wraz z przebudową urządzeń infrastruktury technicznej: sieci energetycznej lub sieci teletechnicznej lub sieci kanalizacyjnej, o wartości minimum 6,3 mln PLN (brutto) każda (lub równowartości w innych walutach liczonych wg średniego kursu walut NBP na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 7.2.4 Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować stacjonarną lub przewoźną wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h lub zapewnić dostawę betonu asfaltowego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ - oryginał. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt III.2 ogłoszenia Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. ogłoszenia. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2.SIWZ W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. ogłoszenia. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 8.2.3.Informację o sprzęcie, którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował (Potencjał techniczny) wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. ogłoszenia. Należy podać lokalizację wytwórni, z których przewidywana jest dostawa betonu asfaltowego, konstrukcyjnego i SMA. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. 8.2.4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającą, spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 8.1.2. powinien być przedłożony przez każdego z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach