Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej – ulicy Osiedlowej w Dubeninkach

Gmina Dubeninki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-504 Dubeninki, Dębowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 615 81 37 , fax. 87 615 81 37
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dubeninki
    Dębowa 27
    19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 615 81 37, fax. 87 615 81 37
    REGON: 79067121900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej – ulicy Osiedlowej w Dubeninkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej – ulicy Osiedlowej w Dubeninkach - klasa techniczna ulicy - droga wewnętrzna - szerokość jezdni - zmienna 4,5-6,0m - szerokość chodników - 1,25m-1,5m - prędkość projektowa - 30 km/h - obciążenie ruchem – KR1 - długość ulicy łącznie – 241,69m - powierzchnia jezdni o nawierzchni bitumicznej – ok.1.286,6 m2 - powierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki brukowej – 19,9 m2 - powierzchnia chodników z kostki brukowej – 224,5 m2 - powierzchnia wyniesionego przejścia dla pieszych – 42 m2 - powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego – 126 m2 - powierzchnia zieleńców – ok.311,7 m2 4. Przedmiot i zakres prac Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi gminnej - ulicy Osiedlowej w Dubeninkach. Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni z płyt betonowych na nawierzchnię bitumiczną wraz z wymianą konstrukcji jezdni, przebudowę istniejącego chodnika i budowę wyniesionego przejścia dla pieszych w km0+061,77m, przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych. Opracowanie obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni, nawierzchnie chodników, i zjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym i czerwonym. Kostka o grubości 6cm (chodniki) i 8cm z fazą układana na podsypce cementowo-piaskowej. Początek opracowania oznaczono na mapie PPT km0+000,00. Koniec odcinka oznaczono KPT km0+241,69. Chodnik zlokalizowano po lewej stronie o szer. 1,5m i częściowo po stronie prawej o szer.1,3m. Założono połączenie wszystkich dochodzących do jezdni ciągów komunikacyjnych z otaczających terenów. W km0+061,77m zlokalizowano wyniesione przejście dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej celem podniesienia bezpieczeństwa ruchu pieszych. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulicy, w tym roboty geodezyjne, rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika, usunięcie humusu z odwozem ziemi itp., - roboty ziemne związane z korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, korytowaniem pod konstrukcję chodnika i wyniesionego przejścia dla pieszych, - korekta łuków pionowych i poziomych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników, wyniesionego przejścia dla pieszych, - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - wykonanie poboczy gruntowych, - humusowanie skarp, roboty porządkowe, - oznakowanie pionowe i poziome. - wykonanie i ustawienie dwóch tablic informacyjnych na początku i końcu drogi. Wymiary tablicy 30 x 50 cm, treść do uzgodnienia z zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie ma zastosowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Oświadczenia z art. 25a ust. 1 (zał. Nr 2 i 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach