Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Zuzałka - Kosinowo

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Zuzałka - Kosinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zuzałka i Kosinowo położonych na terenie Gminy Włocławek. Przebudowa obejmuje odcinek o długości 1400m od km 0+005 do km 1+405 i polega na utwardzeniu nawierzchni jezdni, zjazdów i zatoki parkingowej dla 22 samochodów osobowych przy Cmentarzu w Smólniku poprzez wykonanie podbudowy tłuczniowej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Droga ze względu na rodzaj nawierzchni składa się z dwóch odcinków: - odcinka od km 0+005 do 0+260 dł. 255m szer. 4m o istniejącej nawierzchni utrwalonej grysami na emulsji asfaltowej, - odcinka od km 0+260 do 1+405 dł. 1145m szer. 3,8m o nawierzchni żwirowo-tłuczniowo-gruntowej. Integralną częścią zadania jest wykonanie poboczy szer. 0,75m utwardzonych tłuczniem twardym na szer. 0,5m oraz płytowego progu zwalniającego. Wycinka drzew będzie możliwa po uzyskaniu przez Gminę Włocławek decyzji na usunięcie drzew. 3.3. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1. Wykonanie robót przygotowawczych – wytyczenie drogi w terenie, usunięcie drzew w warunkach utrudnionych z karczowaniem pni wraz z wywozem materiałów pociętych na odc. 1,2m w miejsce wskazane przez Inwestora wraz z uzupełnieniem nasypu po karczowaniu i usunięciu gałęzi. 2. Wykonanie robót ziemnych – koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wbudowanie urobku w pobocza wraz z wywiezieniem nadmiaru gruntu poza teren budowy. 3. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 6cm na jezdni i zjazdach na pow. 4946,5m2. 4. Wykonanie podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie grub. 22cm w tym dolna w-w podbudowy grub. 16cm z mieszanki żwirowo-tłuczniowej z kamienia wapiennego i górna z mieszanki żwirowo-tłuczniowej z tłucznia twardego frakcji 0/31,5mm grub. 6cm rozłożonej rozściełaczem na pow. 4946,5m2. 5. Oczyszczenie, skropienie podłoża i ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grub. 4cm na pow. 6369,5m2. 6. Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym pochodzenia magmowego 0/31,5mm o grub. 15cm szer. 0,5m2 na pow. 1333,1m2 oraz wyrównanie podłoża tłuczniem twardym 0/31,5 grub. do 10cm w pasie szer. 1m po wykonaniu w-wy ścieralnej przy Cmentarzu. 7. Wykonanie płytowego progu zwalniającego z kostki betonowej o wym. 4,0*3,0m na podbudowie. 8. Montaż znaków pionowych A-7 typ S szt. 3, E- 6 szt. 2, znaków typ M szt. 23, znaku STOP aktywnego zasilanego solarem na wysięgniku szt.1 oraz typu E obustronne - 2 szt. 9. Plantowanie poboczy i skarp 1333,1 m2. 10. Wykonanie Inwentaryzacji powykonawczej. Dodatkowe wymagania: W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, koszt odtworzenia punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót, 4) koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, 5) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.4. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.3.8. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, sztuką budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.Tam, gdzie w, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno–eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: przebudowy jezdni, przebudowy chodnika i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3)5) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach