Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg
- Adres: 16-304 Nowinka, Nowinka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541, , fax. 876 419 660
- Data zamieszczenia: 2020-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
Nowinka 33
16-304 Nowinka, woj. podlaskie
tel. 087 6419520, 6419541, , fax. 876 419 660
REGON: 79067098700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.nowinka.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowinka, km 0+000- 0+784, długość odcinka - 0,784 km’’ oraz ,,Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Klonownica-Strękowizna w km 0+000- 1+000, długość odcinka 1,00 km” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowinka, km 0+000-0+784, długość odcinka - 0,784 km oraz przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Klonownica-Strękowizna w km 0+000- 1+000, długość odcinka 1,00 km w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach: 1) Część I zamówienia obejmuje: - przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowinka, km 0+000-0+784, długość odcinka - 0,784 km. 2) Część II zamówienia obejmuje: - przebudowę drogi gminnej wewnętrznej Klonownica-Strękowizna w km 0+000- 1+000, długość odcinka 1,00 km. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Część I zamówienia Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- stanowiących Załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót w oparciu o dokumentację projektową, obowiązujące przepisy prawa, wiedzę techniczną oraz sztukę budowlaną. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowalne będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót: Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - wycinka drzew, - roboty ziemne, - wykonanie koryta pod warstwy nawierzchni, - wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni i zjazdów, -ustawienie znaków pionowych. Część II zamówienia Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- stanowiących Załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót w oparciu o dokumentację projektową, obowiązujące przepisy prawa, wiedzę techniczną oraz sztukę budowlaną. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowalne będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót: Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - roboty ziemne/renowacja rowów, korekta pionowa niwelety pospółką, usunięcie humusu/, -wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywowej 70% kruszywa łamanego w gr. 10 cm, -wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu warstwy 2x4 cm, - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu w granicach pasa drogowego istniejących zjazdów, -wykonanie poboczy z mieszanki 50% kr. łamanego i roboty porządkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część I : 5 000,00 PLN (pięć tysięcy 00/100) Część II : 5 000,00 PLN (pięć tysięcy 00/100) Uwaga – Wykonawca winien wnieść wadium na każdą część zamówienia oddzielnie w zależności od tego, na którą część składa ofertę. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka Bank Spółdzielczy w Augustowie nr rachunku: 24 9351 0000 0010 5314 2000 0170 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. 2. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22