Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w ulicy Mickiewicza w Czaplinku

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w ulicy Mickiewicza w Czaplinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Część I - obejmuje wykonanie następujących zasadniczych elementów: 1)rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 264,72 m2, 2)rozebranie dróg czasowych z płyt drogowych - 665,80 m2 i płyt typu jombo - 26,50 m2, 3)nowe nawierzchni drogowe z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm - 820,30 m2 wraz z warstwami konstrukcyjnymi, 4)nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm wraz z warstwami konstrukcyjnymi na miejsca postojowe - 212,50 m2, 5)chodnik z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 6 cm - 91,50 m2, 6)roboty uzupełniające (humusowanie i obsianie skarp) - 551,0 m2 oraz regulacja kratek ściekowych - szt. 1 Część II - obejmuje wykonanie następujących zasadniczych elementów: 1) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 223,30 m2, 2) rozebranie dróg czasowych z płyt drogowych - 447,98 m2 oraz z płyt typu jombo - 49,50 m2, 3) nowe nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej - 557,14 m2 oraz z kostki z odzyskiem - 34,98 m2 wraz z warstwami konstrukcyjnymi, 4) nowe nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm czerwonej na miejsca postojowe - 151,37 m2, 5) roboty uzupełniające (humusowanie i obsianie skarp) - 91,0 m2; regulacja zaworów wodociągowych i włazów kanalizacyjnych - szt. 4. UWAGA: 1. Wykonawca składa ofertę na całość zadania z wyszczególnieniem w kosztorysie ofertowym osobno wartości dla każdej z części zamówienia publicznego. 2. Każdy z wykonawców uczestniczących w tymże postępowaniu przetargowym, przygotowując kosztorys ofertowy uwzględnia w nim stanowisko Zamawiającego, iż płyty drogowe o wymiarach 300 x 120 w ilości 310 szt. będą do dyspozycji i dalszego zagospodarowania Wykonawcy, co przedkłada się na umniejszenie wartości kwoty ofertowej o wartość płyt drogowych z robotami towarzyszącymi. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji przedmiotu zamówienia publicznego z ograniczeniem zakresu rzeczowego do jednej z części. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,- PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 11:00 dnia 04.06.2014 r. w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pomorski Bank Spółdzielczy O/Czaplinek Nr 48 8581 1027 0400 0505 2000 0008 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego. b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w siedzibie zamawiającego przy ul. Rynek 6 w pokoju nr 8 (kasa) w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt IX. Do oferty należy dołączyć kopię w/w dokumentu, który został złożony w oryginale w pokoju nr 8 (kasa). Wadium może być złożone wyłącznie w formie gwarancji nieodwołalnej. Gwarancja musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze żądanie. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt VIII. 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt VIII.2. zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach