Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turka (przez starą wieś).

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turka (przez starą wieś).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turka (przez starą wieś) na odcinku od km 0+002,04 do km 0+871,22. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Mogące wystąpić w projekcie określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu.
    1. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    - długość nawierzchni drogi około 830 m
    - szerokość jezdni - 4,0 m z lokalnymi zwężeniami do 3,0m
    - pobocza obustronne utwardzone kruszywem szerokości 0,75m
    - roboty pomiarowe - 0,9 km
    - mechaniczne karczowanie krzewów - 0,3ha
    - mechaniczne usunięcie humusu - 4938 m2
    - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm z przewiezieniem na odległość do 5 km - materiał do zagospodarowania przez zamawiającego (odstępstwo od przedmiaru)- 48m2
    - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (materiał do przekazania Zamawiającemu) 381m2
    - Rozebranie krawężników betonowych z przewiezieniem na odległość do 5 km - materiał do zagospodarowania przez zamawiającego (odstępstwo od przedmiaru)- 236m
    - Rozebranie przepustów pod koroną drogi z rur betonowych z przewiezieniem na odległość do 5 km - materiał do zagospodarowania przez zamawiającego (odstępstwo od przedmiaru) - 10 m
    - rozebranie murków ceglanych przy przepustach - 1m3
    - rozebranie znaków drogowych (materiał do przekazania Zamawiającemu)
    - mechaniczne wykonywanie wykopów z transportem urobku na nasyp - 57m3
    - mechaniczne formowanie nasypów z urobku uzyskanego z wykopów - 57m3
    - mechaniczne wykonywanie wykopów z transportem i zagospodarowaniem urobku przez wykonawcę - 651m3
    - plantowanie skarp i korony nasypów - 522m2
    - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 39 szt
    - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej - 26 szt
    - Wykonanie studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych DN 1200 głębokości do 1,5 m
    - profilowanie koryta drogi 3938m2
    - oczyszczenie nawierzchni i skropienie emulsją asfaltową
    - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa grubości 16cm - 3648m2
    - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 16cm - 3253m2
    - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 2x3cm - 3104m2
    - humusowanie skarp gr.5cm i obsianie mieszanką traw - 522 m2
    - Regulacja pionowa nawierzchni z płyt drogowych - 9m2
    - utwardzenie zjazdów i poboczy z kruszywem łamanym 0-31,5mm grubości 15cm - 1546m2
    - Ułożenie przepustów pod drogą z rur spiralnie karbowanych HDPE o śr. 60 cm - 22m
    - Umocnienie wlotów i wylotów z przepustów brukowcem na zaprawie cementowej - 2m2
    - ustawienie 11 znaków drogowych na 15 słupkach stalowych
    - przestawienie około 220 m ogrodzeń z różnych materiałów (drewniane, siatka stalowa) przy wykorzystaniu materiału z rozbiórki. Pozycja ta nie jest ujęta w przedmiarze robót i rozliczona zostanie w ramach ryczałtu całej umowy.
    2. Przedmiot umowy obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    3. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat.
    4. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.

    Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
       10 000,00zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - przebudowa drogi w Turce (przez starą wieś).
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach