Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI RETKÓW GMINA STANISŁAWÓW

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05304 Stanisławów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 575 090 , fax. 257 575 857
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32
    05304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 257 575 090, fax. 257 575 857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI RETKÓW GMINA STANISŁAWÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia publicznego jest wykonanie „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Retków Gmina Stanisławów” w tym: - Przebudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Retków Gmina Stanisławów od km 0+000 do km 0+525, o długości odcinka drogi 525 m. - Wykonanie utwardzenia części gruntu działki budowalnej nr 40 w celu wykorzystania jako pętla autobusowa przy drodze gminnej (dz. nr ewid. 367) w miejscowości Retków Gmina Stanisławów. UWAGA: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Retków Gmina Stanisławów od km 0+000 do km 0+525, o długości odcinka drogi 525 m, na które Zamawiający uzyskał dofinasowanie z Urzędu Marszałkowskiego w ramach środków z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych oraz wykonanie utwardzenia części gruntu działki budowalnej nr 40 w celu wykorzystania jako pętla autobusowa przy drodze gminnej (dz. nr ewid. 367) w miejscowości Retków Gmina Stanisławów, które Zamawiający będzie realizował ze środków własnych. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dwóch oddzielnych kosztorysów ofertowych i powykonawczych tj:, kosztorys ofertowy i powykonawczy dla robót dotyczących odcinka drogi o długości 525 m, oraz kosztorys ofertowy i powykonawczy dla utwardzenia części gruntu działki budowlanej nr 40. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Retków Gmina Stanisławów od km 0+000 do km 0+525, o długości odcinka drogi 525 m, na które Zamawiający uzyskał dofinasowanie z Urzędu Marszałkowskiego w ramach środków z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych: - roboty geodezyjne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie wyprofilowania i lokalnego uzupełnienia istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 – uzupełnienie podbudowy 25% - mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej z AC16W gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm, na całej szerokości jezdni, - wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2) Wykonanie utwardzenia części gruntu działki budowalnej nr 40 w celu jej wykorzystania na pętlę autobusową przy drodze gminnej (dz. nr ewid. 367) w miejscowości Retków w Gminie Stanisławów, które Zamawiający będzie realizował ze środków własnych. Projektowana pętla będzie posiadać jezdnię o szerokości 3,50 m i promieniu wewnętrznym 10,00 m. Obecna nawierzchnia z kruszywa łamanego zostanie w części wykorzystana jako podbudowa o grubości 20 cm: - roboty geodezyjne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie wyprofilowania i lokalnego uzupełnienia istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 – uzupełnienie podbudowy 25% mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej z AC16W gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm, na całej szerokości jezdni, - wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Wody opadowe i roztopowe zostaną zagospodarowane na działce nr ewid. 40. Wykonawca na własny koszt wykonana, uzyska zatwierdzi i wprowadzi projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w: - Dokumentacji projektowej, odpowiednio załącznik nr 10 do SIWZ, - Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych odpowiednio załącznik nr 11 Do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, powinna ona zawierać klauzule, że jest gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie. Treść gwarancji będzie zgodna z postanowieniami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wadium składanego prze podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej winna znaleźć się informacja, że gwarancja zabezpiecza ofertę składaną wspólnie przez Wykonawców. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI RETKÓW GMINA STANISŁAWÓW”. Sprawa RIiOŚ.271.3.2018” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składające się na ofertę: - wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - ksero dowodu wpłaty wadium, - parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe uproszczone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach