Gmina Parysów ogłasza przetarg
- Adres: 08441 Parysów, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
- Data zamieszczenia: 2018-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
ul. Kościuszki 28
08441 Parysów, woj. mazowieckie
tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
REGON: 71158233900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.parysow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Parysowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wymianę instalacji elektrycznej i teleinformatycznej, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz montaż płyt kartonowo-gipsowych, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt kasetowych, wymianę drzwi wewnętrznych z ościeżnicą regulowaną, wymianę drzwi zewnętrznych aluminiowych ocieplonych oraz drzwi strychowych o odporności ogniowej EI 30, demontaż paneli podłogowych i podłogi z desek, montaż paneli podłogowych i listew przypodłogowych, wymiana gniazd oraz włączników elektrycznych, malowanie ścian, wymianę bariery schodowej, wykonanie posadzek i okładzin schodów z płytek gress. 2. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia, określają następujące dokumenty, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ: 1) Przedmiar robót, 2) Inwentaryzacja budynku Urzędu Gminy Parysów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 02 9210 0008 0000 2509 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na modernizację pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Parysowie”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia, którą stanowi kwota brutto (tj. netto + podatek VAT zgodny z obowiązującymi przepisami prawa), 3) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe w obiektach Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
Dodano: 2023-08-11 - Prace remontowe w Obserwatorium Cerro Armazones (OCA) w Chile dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
Dodano: 2023-02-08 - Prace remontowe w Obserwatorium Cerro Armazones (OCA) w Chile dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
Dodano: 2022-12-13 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz posadzki w budynku Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Świętojańska 5.
Dodano: 2022-11-08 - Modernizacja budynku NW Słupsk - w zakresie ścian zewnętrznych
Dodano: 2021-03-18 - Modernizacja budynku NW Słupsk - w zakresie ścian zewnętrznych
Dodano: 2020-11-19 - Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A”- Etap I – numer postępowania: 28/ZP/20
Dodano: 2020-08-07 - Wykonanie remontu pomieszczeń socjalno-biurowo-technicznych w Archiwum Próbek Geologicznych w Michałowie
Dodano: 2020-06-23 - PRZEBUDOWA BUDYNKU ZLOKALIZOWANEGO CYGÓW 60A CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI PN. GMINNY ŻŁOBEK W POŚWIĘTNEM W RAMACH PROGRAMU „MALUCH +”
Dodano: 2020-06-16 - Remont budynku administracyjno – mieszkalnego w Słupsku przy ul. Nullo 6, w zakresie: remontu klatki schodowej, pomieszczeń mieszkalnych, ścian zewnętrznych wraz z izolacją ścian fundamentowych.
Dodano: 2020-05-25