Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piecewo (obręb 14 Piecewo, działka nr 55/1 oraz działka nr 65)

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piecewo (obręb 14 Piecewo, działka nr 55/1 oraz działka nr 65)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej oznaczonej nr działek 55/1 oraz 65 w miejscowości Piecewo w gminie Jabłonowo Pomorskie o długości 0,456 km. Projektowana przebudowa odcinka drogi ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu użytkowników pieszych drogi oraz poprawę nawierzchni jezdni. Zakres robót będzie obejmował między innymi: wykonie nowej konstrukcji jezdni, budowę i/lub przebudowę zjazdów oraz wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej (system studni chłonnych). 2. Nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11 W (0/11) - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją pionową studni i zaworów. 3. Droga gminna jest drogą wewnętrzną, ma 2 kategorię ruchu KR2. 4. Szerokość jezdni w obrębie projektowanej przebudowy 3,30 - 5,00 m, nawierzchnia gruntowa utwardzona z odwodnieniem powierzchniowym po istniejącym terenie. Jezdnia – nawierzchnia z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4Cm, obramowane krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15, wysokie +12cm 5. Zjazdy indywidualne do zabudowań gruntowe i betonowe. Szerokość zjazdów 2,80 - 5,00m wykonane z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm, obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm krawężnikiem najazdowym 15x22cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża oparte na ławie betonowej z oporem C12/15. 6. Występują kolizje wymagające przebudowy. Należy zabezpieczyć i usunąć kolizję z siecią telekomunikacyjną. 7. Projektowana przebudowa zwierać będzie przebudowę/budowę zjazdów, z kostki grub. 8 cm oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni. 8. W ramach inwestycji należy wykonać kanalizację deszczową (studnie chłonne), celem uregulowania wód opadowych powierzchni jezdnych i pieszych. 9. Wody opadowe odprowadzone zostaną za pomocą wpustów ulicznych WP1 –WP24 do projektowanych studni chłonnych Sch1 - Sch10 głęb. 3,00 m umiejscowionych poza jezdnią. Na projektowanej drodze zastosowano spadki daszkowe i jednostronne na łukach. Projektowane wpusty uliczne ściekowe należy połączyć ze studniami chłonnymi przykanalikami O200 PVC kl. S lub PP o spadku 1-4%. Wpusty należy wykonać jako typowe betonowe O500 z osadnikiem szlamu odciążającymi pierścieniami betonowymi z betonu C16/20 (B-20). Wpusty przykryte kratą polimerową/żeliwną. Studnie chłonne należy wykonać z kręgów betonowych O1200 z włazem żeliwnym kl. D. 10. Kanalizację sanitarna grawitacyjną zaprojektowano z rur litych PVC-U 200x5,9mm , SDR 34, SN8, łączonych na „wcisk” uszczelnionych za pomocą uszczelki EPDM dwuwargowej. Na sieci kanalizacyjnej zamontować studnie rewizyjne betonowe z betonu klasy B45 o średnicy O1000mm. Studnie wyposażyć w płyty nastudzienne montowane na pierścieniach odciążających, włazy oraz żeliwne stopnie złazowe lub drabinki. Na studniach zlokalizowanych w drogach montować włazy żeliwne z zamknięciem lub włazy żeliwno–betonowe - typu D400, natomiast na studniach umieszczonych na terenach zielonych i w chodnikach – włazy żeliwne z zamknięciem lub włazy żeliwno–betonowe - typu B125. Do studzienek na sieci należy stosować prefabrykowane kinety zbiorcze, w celu umożliwienia w przyszłości podłączenia do kanalizacji nowych odbiorców. Kanał sanitarny odprowadzał będzie ścieki sanitarne o typowym składzie ścieków socjalnobytowych. Projektuje się system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Prowadzenie kanalizacji sanitarnej projektuje się głównie po działkach gminnych. Kanalizację sanitarną tłoczną należy wykonać z rur PE 90 SDR 17 O90x5,4mm. Przewód w wykopie wąskoprzestrzennym układać na głębokości min. 1,70m p.p.t. na wypoziomowanej luźno ułożonej podsypce piaskowej o grubości około 10cm. Podsypka nie może zawierać ziaren o średnicy większej niż 20mm. Po ułożeniu rury wykonać obsypkę piaskową (lub z gruntu rodzimego) do poziomu przynajmniej 20cm (po zagęszczeniu) powyżej górnej powierzchni rury. Obsypkę ubijać warstwami o maksymalnej grubości 25cm, po czym przejść do całkowitego wypełnienia wykopu. 11. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. 12. Roboty ziemne ograniczają się do porządkowania terenu wokół jezdni. 13. Na podstawie badaniach podłoża gruntowego stwierdza się, że w pasie drogowym występują korzystne warunki gruntowo-wodne dla potrzeb przebudowy drogi. Zgodnie z kryteriami Rozporządzenia MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 r., na terenie tym, występują proste warunki gruntowe. Podłoże nośne stanowią rodzime grunty mineralne: niewysadzinowe lub wątpliwe piaski drobne z domieszkami piasków pylastych i gliniastych w stanie średniozagęszczonym warstwy I oraz wysadzinowe grunty spoiste w stanie twardoplastycznym warstwy II. Podłoże niejednorodne, przeznaczone do usuniecia, stanowia przypowierzchniowe nasypy niekontrolowane o miąższości 0,2-0,4m. Obecności wody gruntowej do głebokosci wierceń nie stwierdzono. Na podstawie analizy warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb projektowania drogi zaleca się przyjąć grupę nośności podłoża G2 i G3. Głębokość przemarzania gruntu w tym rejonie wynosi hz=1,0 m p.p.t. Dokumentacja geotechniczna załączona jest do niniejszego projektu budowlanego. 14. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 15. Parametry Techniczne i Geometryczne drogi są następujące: Klasa drogi - droga gminna wewnętrzna Kategoria ruchu - KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Nawierzchnia: jezdni: warstwa ścieralna grub. 4 cm dojście do posesji: kostka betonowa grubości 6 cm zjazdów: kostka betonowa grubości 8 cm szerokość jezdni – 5,00 m - promienie łuków poziomych – R= 5m - nawierzchnia gruntowa - spadki poprzeczne – daszkowe i jednostronne – 2% Powierzchnia: jezdni - 2075,00 m kwadratowych dojście do posesji - 20,00 m kwadratowych zjazdów - 395,50 m kwadratowych Parametry zjazdów: szerokość 2,60 – 5,00 m nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm Kanalizacja deszczowa: studnie chłonne – 13 sztuk; wpusty – 24 sztuki; KD O200 – 144,50 mb UWAGA - Przedmiar robót, ujęty w dokumentacji technicznej stanowi jedynie informacje dodatkowe dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. 16. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45233140-2 roboty drogowe, 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 17. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 18. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną właściwą dla przedmiotowego zamówienia; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, jeśli zostanie wyznaczony, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 19. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 20. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 21. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 22. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-wcy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty drogowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 24. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: I) formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. II) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; III) zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, (RODO) zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach