Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady”

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady, położonej na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie, obręb 10 Konojady. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni (warstwy ścieralnej i wiążącej) oraz przebudowy zjazdów zgodnie z poniższym: 1) Część I „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady – etap I”. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. Szerokość jezdni w obrębie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szerokości 0,30 m – 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowań i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubości 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z nową nawierzchnią bitumiczną. Oczyszczenie i odtworzenie przydrożnych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. Roboty ziemne ograniczają się do porządkowania terenu wokół jezdni. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D – dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) długość 800 mb, d) jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, geosiatka zbrojona z włókien szklanych i węglowych, warstwa wyrównawczo-profilująca z mieszanki mineralno-bitumicznej o śred. Grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, f) nawierzchnia dojścia do posesji: kostka betonowa o grubości 6 cm, g) powierzchnia jezdni – 4000,00 m2 , h) powierzchnia zjazdów – 284,50 m2 , i) powierzchnia dojścia do posesji – 7,00 m2 , j) prędkość projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szerokość jezdni – 5,00 m, b) promienie łuków poziomych – brak, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), d) spadki poprzeczne – daszkowe 2%, Parametry dojść do posesji: a) szerokość 0,90 – 1,20 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne w kierunku jezdni oraz na pas zieleni, d) obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szerokość 4,00 – 7,50 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, c) zjazdy należy wykonać do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szerokość poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm 2) Część II „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady – etap II”. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2A do SIWZ. Szerokość jezdni w obrębie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szerokości 0,30 m – 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowań i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubości 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z nową nawierzchnią bitumiczną. Oczyszczenie i odtworzenie przydrożnych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. Roboty ziemne ograniczają się do porządkowania terenu wokół jezdni. Należy wykonać wycinkę drzew kolidujących z projektowaną przebudową drogi w miejscu projektowanej zatoki autobusowej. Minimalne pochylenie podłużne 0,31%, maksymalne 3,28%. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D – dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) długość 770 mb, d) jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, geosiatka zbrojona z włókien szklanych i węglowych, warstwa wyrównawczo-profilująca z mieszanki mineralno-bitumicznej o śred. grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, f) nawierzchnia zatoki autobusowej: kostka betonowa o grubości 8 cm (warstwa ścieralna), g) nawierzchnia chodnika: kostka betonowa o grubości 6 cm, h) powierzchnia jezdni – 3 945,00 m2 , i) powierzchnia zatoki autobusowej– 125,00 m2, j) powierzchnia chodnika – 90,00 m2, k) powierzchnia zjazdów – 160,00 m2 , l) prędkość projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szerokość jezdni – 5,00 m, b) promienie łuków poziomych – R=3; 4; 6; 10 m, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), d) spadki poprzeczne – daszkowe 2% i jednostronne na łukach 2%, Parametry zatoki autobusowej: a) szerokość zatoki: 3,00 m, b) promienie łuków poziomych – R=30 m, c) nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm (warstwa ścieralna), przy peronie obramowanie krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15, wysokie +12 cm oraz krawężnik najazdowy 15x22 cm przy krawędzi jezdni wysoki + 3 cm, d) spadki poprzeczne jednostronne 2% do jezdni, Parametry ciągów pieszych (chodników): a) szerokość chodników 1,50 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne do jezdni oraz na pas zieleni, d) wielkość spadków 2%, e) obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szerokość 3,00 – 5,40 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, c) zjazdy należy wykonać do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szerokość poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm UWAGA - Przedmiary robót, ujęte w dokumentacji technicznej dla części I oraz dla części II przedmiotowego zamówienia, stanowią jedynie informacje dodatkowe dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45233140-2 roboty drogowe, 45233226-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 3. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną właściwą dla danej części przedmiotowego zamówienia; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, jeśli zostanie wyznaczony, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 5. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 8. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-wcy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty drogowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza i zostanie przedłożony Zamawiającemu w ciągu 7 dni, liczonych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. Cena brutto w kosztorysie musi być tożsama z ceną brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy. Kosztorys musi uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, którą stanowi załącznik nr 2 i lub załącznik nr 2A do SIWZ, w tym koszty robocizny, wartość zakupionych i zużytych materiałów, wartość pracy sprzętu, ryzyko, podatki itp. 12. Na realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z ustawą z dnia 23.10.2018 r. o Funduszu Dróg Samorządowych (Dz. U. 2018 r., poz. 2161 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę 4. Zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach