Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grądy

Gmina Sterdyń ogłasza przetarg

  • Adres: 08-320 Sterdyń-Osada, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7870004 , fax. 0-25 7870004
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sterdyń
    ul. T. Kościuszki 6
    08-320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 7870004, fax. 0-25 7870004
    REGON: 71158208400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sterdyn.bip.net.pl/?c=436

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grądy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grądy”. DO WYKONANIA - ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI, ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, POBOCZA I ZJAZDY, ELEMENTY ODWODNIENIA, OZNAKOWANIE I ELEMENTY BRD. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem został zawarty w Załączniku Nr 9 do SIWZ i jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego - https://sterdyn.bip.net.pl/ - w zakładce Przetargi publiczne/2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ złożony w formie oryginału; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – złożony w formie oryginału; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 7) potwierdzenie wniesienia wadium – Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach