Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Wysoczyn

Urząd Gminy Sobienie Jeziory ogłasza przetarg

  • Adres: 08-443 Sobienie Jeziory, ul. Garwolińska 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6858090 , fax. 025 6858092
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sobienie Jeziory
    ul. Garwolińska 16 16
    08-443 Sobienie Jeziory, woj. mazowieckie
    tel. 025 6858090, fax. 025 6858092
    REGON: 00054442100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Wysoczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Wysoczyn w km 0+000 do 1+472 Roboty przygotowawcze -prace pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych pod trasy drogowe, Podbudowa -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne -podbudowa z kruszywa łamanego, w-wa górna gr. po zagęszczeniu 8 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego, w-wa górna powyżej gr. 8 cm, -skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, Nawierzchnia -warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, -warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, Pobocza -pobocza z kruszywa łamanego, gr. w-wy po zagęszczeniu 8 cm, -pobocza z kruszywa łamanego, powyżej grubości 8 cm, Oznakowanie -ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 50 mm -ustawienie znaków drogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane 4000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn zm.) oraz wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) wykonał z należytą starannością min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudności , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Za zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający uzna roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż w ofercie. Roboty ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi wykonanie zadania z należytą starannością. - wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, - Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum jedną osobę , posiadającą odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w branży drogowej, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości ceny ofertowej, - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, Ocena tych warunków dokonana zostanie po analizie ofert wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) Oświadczenie, że Oferent spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, c) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowę tej spółki, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wykaz podobnych zadań, jakie Oferent wykonał w ciągu ostatnich 5 lat o wartości, charakterze i złożoności porównywalnej do zakresu zamówienia.. Należy podać krótki opis, nazwę, adres oraz telefon zamawiającego ( maksymalna liczba zadań 5, mile widziane będą referencje ), załącznik nr 3, g) Wykaz kierownictwa firmy oraz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (kserokopia uprawnień kierownika budowy o specjalności z zakresu budowy dróg oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) załącznik nr 4, h) Wykazu sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia, w tym celu Oferent musi udokumentować, że posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) jednostek sprzętu wymienionych w pkt.V.1.j) SIWZ, i) Informacja z banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy lub inny dokument w którym potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej n iż 50 % wartości oferty , j) Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik do SIWZ, k Dowód wpłacenia wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobienie_jeziory.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach