Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Silnowo nr 261

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Silnowo nr 261
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa polegająca na przebudowie istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Silnowo na działce nr 261, gm. Borne Sulinowo. Wykonanie drogi jednojezdniowej, dwupasowej długości 0,834 km i szerokości 5,0 m z poboczami oraz zjazdami. Budowa sieci oświetlenia drogowego ze słupami stalowymi i oprawami LED. 2. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: 1) wycinkę istniejących drzew i karczowanie, 2) przebudowę drogi gminnej na nawierzchnie utwardzoną asfaltową, 3) przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, 4) przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną inwestycją, 5) budowa oświetlenia drogowego, Dane techniczne: Kategoria drogi: - droga publiczna gminna klasy D- dojazdowa - Prędkość projektowa: 30 km/h - Kategoria drogi: KR1 - Długość drogi: 0,834 km - Ilość jezdni: 1 - Ilość pasów ruchu: 2 - Szerokość pasów ruchu: 2,50 - pobocza gruntowe ulepszone z mieszanki kruszyw szer. 0,75m o dł: Str. L= 803,75 m, Str. P= 661,05 m - rowy odwadniające: Str. L=641,65 m, Str. P= 22 m - ściek drogowy korytkowy: Str. P początek od km 0+753,55 do km 0+823,95 - wpust uliczny: Str. P= 0+823,95 3. Zakres prac objętych przedmiarem: BRANŻA DROGOWA: - roboty pomiarowe (geodezyjne) wraz z wykonaniem mapy powykonawczej, - roboty rozbiórkowe konstrukcji istniejącej drogi gminnej , skrzyżowań oraz elementów muru oporowego, - wycinka drzew oraz karczowanie pni, - roboty ziemne pod nową konstrukcję drogi, - wykonanie podbudowy pod nową drogę, - wykonanie nawierzchni drogi, - wykonanie poboczy, - ustawienie oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego drogi, - wykonanie odwodnienia drogi, BRANŻA OŚWIETLENIOWA: - roboty związane z montażem szafki oświetleniowej, - roboty związane z wbudowaniem linii oświetlenia w gruncie, - montaż latarni, - uziomy i pomiary, - demontaż latarni hybrydowej, - obsługa geodezyjna. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera; 1) dokumentacja projektowa – Projekt budowlany pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Silnowo nr 261” branża drogowa oraz oświetleniowa, 2) przedmiar robót branży drogowej oraz oświetleniowej, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) przekazanie 2 egz. uzgodnionego projektu organizacji ruchu Zamawiającemu, 3) zatrudnienie kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia upoważniające do dokonania wpisów w dzienniku budowy, a także, który ma obowiązek wykonywania swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo Budowlane. 4) wytyczenie usytuowania drogi oraz elementów oświetlenia drogowego w terenie (wyniesienie punktów głównych i charakterystycznych pod roboty ziemne i przygotowawcze) 5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zainwentaryzowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6) wykonanie numeracji słupów oświetleniowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 7) sporządzenie kosztorysów powykonawczych pełnych -2 egz, 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej ( operat budowy) – 2 egz. 6. Zamawiający wymaga, aby wbudowane i zamontowane materiały i urządzenia były fabrycznie nowe, pozbawione wad. Użyte materiały i urządzenia nie mogą być prototypami. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót muszą posiadać obowiązujące niezbędne atesty i/lub certyfikaty i/lub deklaracje zgodności i/lub aprobaty techniczne oraz/lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa. 7. Jeżeli projekt wykonawczy wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 8. Powstałe w trakcie prac odpady Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną oraz zgodnie z umową i SIWZ. 10. Zalecane jest, aby Wykonawca we własnym zakresie dokonał wizji lokalnej na przyszłym placu budowy. 11. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty w zakresie budowy dróg, 2) robót w zakresie prac ziemnych. 12. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 14. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 15. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach