Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY BOCIANIEJ W MIEŚCIE GRODZISK MAZOWIECKI , GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY SZAFIROWEJ W MIEJSCOWOŚCI IZDEBNO KOŚCIELNE W GMINIE GRODZISK MAZOWIECKI. ZP-341/75/2010

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2010-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY BOCIANIEJ W MIEŚCIE GRODZISK MAZOWIECKI , GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY SZAFIROWEJ W MIEJSCOWOŚCI IZDEBNO KOŚCIELNE W GMINIE GRODZISK MAZOWIECKI. ZP-341/75/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY BOCIANIEJ W MIEŚCIE GRODZISK MAZOWIECKI , GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (UTWARDZENIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ) ULICY SZAFIROWEJ W MIEJSCOWOŚCI IZDEBNO KOŚCIELNE W GMINIE GRODZISK MAZOWIECKI Roboty drogowe - CPV 45.23.31.40-2 Wielkości charakterystyczne dla podstawowego zakresu robót: Podstawowy zakres robót w ul. Bocianiej obejmuje: 1. Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości łącznej 8 cm na podbudowie z kamienia łamanego gr. 20 cm i warstwie odsączającej z piasku średniego gr. 10 cm - 594 m2 2. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm - 98 m2 3. Wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm - 190 m2 4. Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem - 160 mb 5. Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm - 124 mb 6. Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 150 m2 7. Wykonanie stałej organizacji ruchu - kpl Podstawowy zakres robót w ul. Szafirowej obejmuje: 1. Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości łącznej 8 cm na podbudowie z kamienia łamanego gr. 20 cm , stabilizacji cementem 15 cm i warstwie odsączającej z piasku średniego gr. 10 cm - 2636 m2 2. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm - 33 m2 3. Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem - 20 mb (krawężnik wtopiony na wjazdach) 4. Ustawienie krawężników betonowych 12x25 cm na ławie z oporem - 30 mb (obramowanie krawężnikiem wjazdów) 5. Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 951 m2 6. Wykonanie rowów odwadniających - 399 mb 7. Wycinka drzew - 13 szt 8. Wykonanie stałej organizacji ruchu - kpl Przebudowa drogi gminnej ulicy Bocianiej w mieście Grodzisk Mazowiecki oraz przebudowa drogi gminnej ulicy Szafirowej w miejscowości Izdebno Kościelne będzie realizowana na podstawie Projektów Budowlanych i Wykonawczych Droga gminna -ul. Szafirowa w miejscowości Izdebno Kościelne w gminie Grodzisk Mazowiecki , Droga gminna ul. Bociania w miejscowości Grodzisk Mazowiecki opracowanych przez firmę PE-POLSKA 80-236 Gdańsk ul. Grunwaldzka . Projektant mgr inż. Zbigniew Mysza upr. Proj. POM0080POOD09 Zakres prac w ul. Bocianiej obejmuje : - roboty przygotowawcze - budowę jezdni o szer. 3,5 m i długości około 151 mb. z obramowaniem na szerokości zjazdów z kostki betonowej krawężnikiem 15x30 cm na ławie z oporem - światło krawężnika 2 cm i obramowanie lewej strony jezdni (od strony chodnika) krawężnikiem 15x30 cm na ławie z oporem - 594 m2 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 4 cm - podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm - warstwa odsączająca z piasku średniego 10 cm - budowę zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (obramowanie krawężnikiem 12x25 cm) - 98 m2 - Budowa chodników o szer. 1,5 m z kostki brukowej gr. 6 cm - 190 m2 - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem - 160 mb - Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm - 124 mb - Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - 150 m2 - wykonanie stałej organizacji ruchu - kpl Zakres prac w ul. Szafirowej obejmuje : - roboty przygotowawcze - budowę jezdni o szer. 3,5 m z mijankami i długości około 687 mb. z obramowaniem na szerokości zjazdów z kostki betonowej krawężnikiem 15x30 cm na ławie z oporem - światło krawężnika 2 cm - 2636 m2 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 4 cm - podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm - stabilizacja cementem do Rm = 2,5 MPa 15 cm - warstwa odsączająca z piasku średniego 10 cm - budowę zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (obramowanie krawężnikiem 12x25 cm) - 33 m2 - budowę poboczy gruntowych o szer. 0,75 m po obu stronach projektowanej jezdni wzmocnionych warstwą tłucznia gr. 10 cm. - 951 m2 - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem - 20 mb (krawężnik wtopiony na wjazdach) - Ustawienie krawężników betonowych 12x25 cm na ławie z oporem - 30 mb (obramowanie krawężnikiem wjazdów) - wykonanie rowów odwadniających - 399 mb - Wycinka drzew - 13 szt - Wykonanie stałej organizacji ruchu - kpl 2. Warunki realizacji robót. 1. Podstawą zamówienia jest dokumentacja i opisy w Tabelach kosztowych, które wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie niezbędne czynności dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to czy są one wymienione w jakimkolwiek dokumencie tworzącym SIWZ. 2. W przypadku gdyby zaistniała konieczność wprowadzenia jakichkolwiek zmian projektowych zamawiający dostarczy odpowiednie rysunki zamienne natomiast wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót wg rysunków zamiennych i dokonania inwentaryzacji robót wykonanych wg rysunków zamiennych. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3. Zamawiający ma prawo polecać dokonywanie takich zmian ilości robót określonych w Tabelach kosztowych, jakie będzie uważał za niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy, a wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: - zmniejszyć lub zwiększyć ilości robót objętych ofertą w poszczególnych pozycjach tabel kosztowych - wykonać roboty nieprzewidziane wg wskazań zamawiającego, - dostosować kolejność wykonywania robót do poleceń zamawiającego. 4. Wprowadzone przez zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy i nie wymagają jej zmian ale skutki tych zmian mogą w uzasadnionych przypadkach stanowić podstawę do zmiany - na wniosek wykonawcy - terminu zakończenia robót i wynagrodzenia umownego. 5. Wynagrodzenie ma charakter kosztorysowy. Rozliczenie robót będzie dokonane powykonawczo w oparciu o powykonawczy obmiar robót i ryczałtowe ceny jednostkowe z tabel kosztowych , a dla pozycji Tabel dla których nie podano cen jednostkowych na podstawie ryczałtu. Jeżeli roboty wynikające z wprowadzonych zmian nie odpowiadają opisowi w Tabelach kosztowych ich rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym opracowanym na bazie KNR przy zastosowaniu średnich, aktualnych na dzień rozliczenia, cen i składników cenotwórczych dla woj. mazowieckiego podawanych w wydawnictwach SEKOCENBUD lub w inny sposób uzgodniony przez strony umowy w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c) kwotę gwarancji poręczenia, d) termin ważności gwarancji poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów o których mowa w srt. 29 ust. 1 pz.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO BP S.A ul. Nowogrodzka 35 41 W-wa 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją zamawiającemu przed otwarciem ofert. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub przed terminem złożenia Ofert w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Maz. ul. Kościuszki 32A 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty /lub przekazanie przed otwarciem ofert kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p.. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów o których mowa w art.25 ust.1 p.z.p., lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach