Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej ul. K. Wielkiego w Serocku” w ramach zadania pn. Przebudowa nawierzchni dróg gminnych Serock, ul. Chrobrego, Łokietka, K. Wielkiego i Szczygielskiego

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej ul. K. Wielkiego w Serocku” w ramach zadania pn. Przebudowa nawierzchni dróg gminnych Serock, ul. Chrobrego, Łokietka, K. Wielkiego i Szczygielskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. K. Wielkiego w Serocku zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy WojT Karol Tymiński, ul. Szkolna 52a, 05 – 110 Jabłonna. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi gminnej na całym jej odcinku o długości 114m, w tym:  roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 239 m, rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 19,718m3, rozebranie nawierzchni chodników z mieszanki mineralno-bitumicznej – 269m2, mechaniczne rozebranie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm – 554m2, ręczne rozebranie podbudowy betonowej – 269m2;  roboty ziemne: wywiezienie gruzu z ternu rozbiórki, wykonanie koryta pod chodniki i zjazdy wraz z transportem urobku – 111,93m3;  podbudowy: wykonanie projektowanych warstw konstrukcyjnych pod chodniki, wjazdy, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 554m2, ułożenie siatki 50/50 kN/m pod warstwy nawierzchni asfaltowej;  nawierzchnie: wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 269m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w warstwach 4cm+4cm - 554m2;  elementy betonowe: krawężniki betonowe na ławach z oporem – 239m, wykonanie umocnienia skarpy na końcowym odcinku ulicy z palisady betonowej – 10,5m;  inne roboty: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 5 szt., regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 14 szt., regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 2 szt.;  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem SOR;  uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych prac. 3.3 Warunki realizacji zadania. Stan istniejący: Ulica K. Wielkiego drogą gminną o długości 114m, bez przejazdu, zakończona niewielkim placem manewrowym służącym do zawracania. Droga na całym odcinku ma nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych. Ulica służy jako droga dojazdowa do przylegających posesji. Po obu stronach jezdni występują chodniki. Po zachodniej stronie chodnik szer. 1,0 m, z po wschodniej stronie o szer. 1,3m. Ruch kołowy na ulicy jest niewielki – dojazd jedynie do posesji oraz obsługa przez służby komunalne. Droga wyposażona jest w oświetlenie uliczne. W pasie drogowym ul. K. Wielkiego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: napowietrzna i kablowa sieć teletechniczna, sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna, sieć kanalizacyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej) informacji „z otwarcia ofert” (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to oświadczenie każdy z jej uczestników. Uwaga – oświadczenie/wypełniony załącznik nr 6 nie należy składać do oferty. Aby złożenie oświadczenia było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia takiego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej (e-mail, ePUAP) – dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach