Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Szkodna - Dutkówka .

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 2221600, fax. 017 2216313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Szkodna - Dutkówka .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dogi gminnej Szkodna - Dutkówka. Parametry zamówienia: podbudowa z kruszywa łamanego - 900 m2 , nawierzchnia z MMA - 813 m2 ścieki betonowe - 200 mb , bariery ochronne stalowe - 48 m , pobocza z kruszywa łamanego - 165 m2 Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia : minimum 36 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1/ Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy. 2/ Wymagane doświadczenie zawodowe. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem były roboty drogowe w technologii bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty te winny być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3/ Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4/ Wymagany potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego. Wymagane minimum : równiarka, walec stalowy, walec ogumiony, układarka do kruszywa, układarka do mas bitumicznych, zagęszczarka do gruntu. 5/ Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi potwierdzić dostępność do środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : 70 000 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, w/g formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 2/ Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 6.2 Instrukcji) z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty Doświadczenie Zawodowe- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5/ Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia, i który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i członkowstwo w PIIB dla Kierownika Budowy - (zgodnie z pkt 6.3 Instrukcji). 6/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 7/ Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt 6.4 Instrukcji) - na załączniku nr 4 do oferty Potencjał Techniczny 8/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział taką możliwość. 9/ Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia (zgodnie z pkt 6.5 Instrukcji). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1/ pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1/ Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i SST.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach