Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 178009N w m. Gorczyce w gminie Prostki

Gmina Prostki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prostki
    1 Maja 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
    REGON: 790671136

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 178009N w m. Gorczyce w gminie Prostki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i branżowych: „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 178009N w m. Gorczyce w gminie Prostki”. 3.2.W ramach przebudowy drogi planuje się wykonać: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy o łącznej grubości 27 cm /15 cm dolna warstwa podbudowy i 12 cm górna warstwa podbudowy/ z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, zjazdy i pobocza z mieszanki niezwiązanej., wymiana przepustu pod koroną drogi i wykonanie przepustów pod wjazdami, bariery stalowe w rejonie przepustu , oczyszczenie lub wykonanie rowów przydrożnych. Szerokość korpusu drogowego 6,0m, długość ok. 963 m. Jest to I etap – przygotowanie pod ułożenie warstw bitumicznych w przyszłości. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, i SST oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 3.4.Zamawiający zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ 3.5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych 3.6.Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do: 3.6.1.urządzenia terenu budowy, 3.6.2.poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3.6.3.zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze, 3.6.4.zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów , 3.6.5.w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w wyniku robót, elementów osnowy geodezyjnej – naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu pierwotnego.3.6.6.demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 3.6.7.odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3.6.8.wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 3.6.9.wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,3.6.10.uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 3.7.Jeżeli w dokumentacji przetargowej dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 3.8.W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 3.9.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3.10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 3.13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.14. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 3.15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.16. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Pzp. 3.17. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 3.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 3.20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane 3.21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (Firm) podwykonawców.3.22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 3.23. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 Pzp. 3.24. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.WADIUM 13.1.Zamawiający ustala wadium w wysokości : 5.000 zł (słownie : pięć tysięcy). 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy: •pieniądzu; •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych; •gwarancjach ubezpieczeniowych; •poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110). 13.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44b, 19-335 Prostki, Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr : 89 9331 0004 0030 0300 0101 0002 z dopiskiem : „Wadium przetargowe - nr sprawy GK.7013.3.2018”. 13.5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W ROZDZIALE 9 10.1.Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 10.2. Wypełniony kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej i formularz cenowy zawarte w Załącznikach 2a i 2b do SIWZ ( składane w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z ofertą ) 10.3. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 10.4. Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 10.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 przez pełnomocnika. 10.6. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania 10.7. Dokonując oceny spełnienia wymaganych warunków zamawiający dokona oceny biorąc pod uwagę łączny potencjał wykonawców wykazany przez nich w złożonych dokumentach. 10.8.Nie wykazanie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP. 10.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.10.10.Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.10.11.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017.570).10.12.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1; 9.2; 9.3 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10.13.W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowaw pkt. 9.1; 9.2; 9.3 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11.OFERTY WSPÓLNE 11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 11.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii). 11.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 11.4. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą, co najmniej: 11.4.1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, 11.4.2. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 11.4.3. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach