Gmina Barczewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
REGON: 51074357400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl/?c=217
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odwodnienie ul. Słowackiego, Wojska Polskiego 26 oraz wymiana nawierzchni drogowej za blokiem przy ul. Wojska Polskiego 18 w Barczewie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z pkt 3 SIWZ 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie odwodnienia u;. Słowackiego, Wojska Polskiego 26 oraz wymiana nawierzchni drogowej za blokiem przy ul. Wojska Polskiego 18 w Barczewie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odwodnienia został zawarty w projekcie budowlanym pn: „ Budowa odwodnienia ulicy Słowackiego w Barczewie” zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bw/60/2018 z dnia 27.11.2018r. (zwanym w dalszej części SIWZ dokumentacja projektowa) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę. Zakres robót objętych zamówieniem zaznaczono na planie zagospodarowania terenu kolorem żółtym. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymiany nawierzchni drogowej zawiera opis techniczny oraz mapa z zakresem robót (zwane w dalszej części SIWZ dokumentacja projektowa), specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę. 3.4 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła, lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 3.5 Treść projektu umowy oraz dokumentów określonych w ust. 3.2 i 3.3 należy traktować jako wzajemnie się uzupełniającą i uszczegóławiającą. W razie wystąpienia rozbieżności w tych dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: umowa, siwz, dokumentacja projektowa, STWiOR. 3.6 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.7 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. 6 SIWZ 6.1.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – wg wzoru załącznik nr 4 do siwz – w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6.1.4 Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców – wg wzoru załącznik nr 7 do siwz – w sytuacji gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt 5.11 siwz (art. 22a ust. 4 Pzp). 6.4 Inne dokumenty i oświadczenia: 6.4.1 Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 6.4.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 6.5 W zakresie nieuregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utwardzenie części terenu przy ul. Podkowińskiego
Dodano: 2024-03-04 - „Budowa zbiorników retencyjnych ścieków surowych i oczyszczonych wraz z modernizacją reaktorów TBR-TOG oraz infrastruktury towarzyszącej”.
Dodano: 2022-12-20 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo - PGR
Dodano: 2022-10-24 - „Wymiana części ogrodzenia oraz remont bram wjazdowych w celu dostosowania do wymagań instrukcji o ochronie obiektów wojskowych w OR MON Omulew”.
Dodano: 2022-09-07 - Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej cz.1 al. Wojska Polskiego w Giżycku
Dodano: 2020-11-17 - Robota budowalna WYKONANIEM OGRODZENIA PANELOWEGO WRAZ Z PRZYGOTOWNIEM TERNU POD BUDOWĘ
Dodano: 2020-09-29 - Remont i modernizacja części obserwacyjno-diagnostycznej Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni w WZLP w Olsztynie.
Dodano: 2020-09-23 - „Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 11 na terenie kompleksu K-259 przy ul. Dąbrowskiego w Olsztynie”
Dodano: 2020-08-12 - „Roboty budowlane w zakresie remontu dachu, elewacji i wymiany stolarki okiennej w budynku nr 12 na terenie kompleksu K-251 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1”.
Dodano: 2020-08-12 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 117016N na odcinku Pilnik-Nowosady
Dodano: 2020-07-31