Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I

GMINA KISIELICE ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KISIELICE
    ul. Daszyńskiego 5
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 170748028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I. 2. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych.3. Zamawiający wystąpił do instytucji dotującej BGK z wnioskiem o korektę zakresu inwestycji, w związku z powyższym postępowanie zostanie rozstrzygnięte po uzyskaniu odpowiedzi na złożony wniosek o korekty zakresu.4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap 1 oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 522 Górki- Kisielice w obrębie skrzyżowania z drogą gminną 144005N w miejscowości Limża. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze, pomiarowe ziemne,b) roboty podstawowe- odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnychc) poszerzenie jezdni- roboty podstawowe, podbudowyd) jezdnia- Roboty podstawowe, podbudowy i nawierzchnie e) zjazdy- Roboty podstawowe w-wy odsączające, podbudowy i nawierzchnie f) pobocze- nawierzchnieg) roboty uzupełniające i wykończeniowe h) należy opracować i zatwierdzić czasową organizację ruchu (na czas prowadzenia robót w pasie drogi gminnej oraz drogi wojewódzkiej 522) i) złożenie wniosku na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 522 - opłata za zajęcie pasa drogowego po stronie wykonawcy.j) dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej, w wersji elektronicznej DXF oraz PDFk) Wycinkę drzew należy wykonać poza okresem lęgowym tj. od dnia 1 września 2024 r. Przedmiotową wycinkę należy wykonać zgodnie z decyzją środowiskową nr RRG-OŚ. 6220.7.2023 z dnia 13 lutego 2024 r. Zamawiający posiada Decyzję Starostwa Powiatowego w Iławie zezwalająca na wycinkę drzew w pasie drogi gminnej oraz oczekuje na opinię Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie .6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik do SWZ. Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowi:1) STWiORB,2) Dokumentacja Techniczna – droga gminna,3) Dokumentacja techniczna- droga wojewódzka,4) Opinia geotechniczna,5) Organizacja ruchu – droga gminna,6) Organizacja ruchu- droga wojewódzka, 7) Przedmiary robót- pomocniczy,8) korekta pisma znak ZDW.TU/5330/1002/2023 7. Dokumenty załączone należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu robót, ani do zmiany sposobu ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 37.000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIII ust.1 SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Suszu oddz. Kisielice nr: 38 8320 0005 0040 0031 2000 0580 – z adnotacją: RRG.271.2.5.2024 – Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I.5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jako Beneficjenta należy wpisać Gmina Kisielice8. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach